عصر کرد

آخرين مطالب

اتکا به توان داخلی از اصول اساسی «سعید جلیلی» است اجتماعی و فرهنگی

اتکا به توان داخلی از اصول اساسی «سعید جلیلی» است
  بزرگنمايي:

عصر کرد - رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کرمانشاه، گفت: هر جا به توان داخلی اعتماد کردیم موفق بودیم و از اصول اساسی سعید جلیلی نیز اتکا به توان داخلی است. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، عبدالرحیم بنکدار در نشست خبری که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از ارکان ایجاد انتخابات پرشور و انتخاب اصلح رسانه‌ها هستند، اظهار داشت: بعد از انقلاب یک اصل اساسی حکومتی یعنی جایگاه مردم در نظام اعتقادی را فراموش کردیم و بسیاری از مشکلات اجرایی و حکومتی که اکنون در جامعه ایجاد شده ریشه در این غفلت دارد.
وی با بیان اینکه باید بدانیم در نظام مبتنی بر علوی جایگاه مردم کجاست، عنوان کرد: چنانچه بتوانیم این مهم را تبیین کنیم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات جلیلی در کرمانشاه، گفت: در ابتدای انقلاب به صورت برنامه‌ریزی شده افرادی همچون شهید مطهری و شهید بهشتی را که پرچمدار این تفکر توجه به جایگاه مردم بودند از ما گرفتند و این اصل و بنیان اساسی مغفول واقع شد.
بنکدار با بیان اینکه اگر همه مردم از شهادت شهید رئیسی سوختند ناشی از این بود که ایشان این گفتمان را زنده کرد، افزود: در نتیجه هر کس در نظام علوی مسئولیتی به او سپرده می‌شود بالاترین شأن آن‌ خدمت به مردم و چنانچه عده‌ای اشرافی‌گری کرده‌اند ناشی از غفلت از این نکته بوده است.
وی بیان کرد: بنابر تأکیدات و دستورات دین اسلام، مسئولان باید با مردم بر مبنای لطف، محبت و رحمت برخورد کنند و با هر کسی که در نظام علوی زندگی کند حتی اگر ضدانقلاب باشد باید همچون خانواده خود به او خدمت شود.
رئیس ستاد انتخابات جلیلی در استان کرمانشاه گفت: اگر مسئولی قبول کند نوکر مردم است، مردم نیز قدردان او هستند آن چنان که که قدردان شهید رئیسی بودند و خداوند نیز این موضوع را تضمین کرده که این چنین مسئولی را محبوب و مقبول می‌کند.
بنکدار با اشاره به اینکه نزدیکترین و توانمندترین فرد به این ریل‌گذاری انجام شده و چارچوب اعتقادی جلیلی است، افزود: باید تلاش کنیم این چارچوب اعتقادی و اجرایی را در جامعه نهادینه کنیم و این خط مشی و تفکر و عمل شهید رئیسی است و ما نیز خود را موظف و مکلف به انجام این شیوه می‌دانیم و اعتقاد دارم در مشی جلیلی رانت و حزب بازی وجود ندارد.
وی بیان کرد: چنانچه از یک رأی اولی درباره وضع موجود سؤال پرسیده شود می‌گویند که وضعیت مناسب نیست و دو گروه رقیب با هم رقابت می‌کنند و قرار است رأی یک گروه وارد پنج صندوق و ردی یک گروه وارد یک صندوق دیگر برود.
رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کرمانشاه گفت: هر منطق و عقلی می‌گوید باید اینجا اجماع صورت بگیرد، اما اینکه این اجماع به کجا ختم می‌شود باید به افراد متدین و افرادی که در این زمینه دغدغه دارند، واگذار شود.
بنکدار با بیان اینکه در این شرایط دو نتیجه برای ما متصور است، افزود: یا باید به بدبختی‌ها و مشکلات دو دوره برگردیم و دیپلماسی ما التماسی شود که چنانچه این عرصه را واگذار کنیم آن شرایط و وضعیت به طور قطع تکرار خواهد شد.
وی گفت: از طرف دیگر می‌توانیم سبک و سیاق شهید رئیسی را انتخاب کنیم و اینکه نتیجه چه می‌شود باید به مردم و افراد دغدغه‌مند واگذار شود.
رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید رئیسی از همه انتظار دارند که بر بهترین گزینه اجماع صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که هر چقدر پیش می‌رویم افراد دلسوز و دغدغه‌مند نسبت به وضع موجود مسئله برایشان جدی‌تر می‌شود و فشار برای اجماع به حداکثر خواهد رسید و در واقع راهی جز این وجود ندارد.
بنکدار با اشاره به اینکه به طور قطع اجماع صورت می‌گیرد، اما اینکه به چه صورت خواهد بود به توقع مردم و دلسوزان نظام بستگی دارد گفت: جلیلی به هیچ عنوان کناره‌گیری نمی‌کنند، مگر اینکه بزرگان به این نتیجه برسند.
وی با بیان اینکه ملاک ما فرموده مقام معظم رهبری است و اعتقاد ما بر این است کسی حق خروج از این چارچوب را ندارد، افزود: چنانچه جلیلی منتخب مردم باشد، بهترین عملکرد را در زمینه تعامل با دنیای خارج را خواهد داشت.
رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کرمانشاه بیان کرد: جلیلی 10 سال در شورای امنیت ملی که بالاترین ارکان نظام برای مهمترین تصمیم‌ گیری‌ها در آن حضور دارند، فعالیت داشته و تصمیمات کلان کشور در این شورا گرفته شده است.
بنکدار با بیان اینکه جلیلی در تمام تصمیم‌گیری‌های کلان کشور تأثیرگذار بوده است، گفت: این فعالیت‌ها سابقه اجرایی محسوب می‌شود و جلیلی بیشترین سابقه را برای راهبری دارند.
وی افزود: جلیلی در زمان شهید رئیسی دولت سایه تشکیل داد و تعدادی از متخصصان انقلابی را جمع کرد و کمیته‌هایی تشکیل داد و طرح‌هایی را برای فروش نفت یا راه‌اندازی کارخانه‌های راکد ارائه داد و عملیاتی شدند.
رئیس ستاد اتخاباتی جلیلی درکرمانشاه بیان کرد: هر چند همه کاندیداها قابل احترام و از ارکان نظام هستند، اما هیچ کدام به اندازه یک دهم جلیلی برای آشنایی با مشکلات به نقاط مختلف کشور سفر نکرده‌ است.
بنکدار با بیان اینکه هر جا به داخل اعتماد کردیم موفق بودیم و اکنون سرآمد هستیم، گفت: از اصول اساسی اجرایی جلیلی اتکا به توانمندی‌های داخلی است.
وی با اشاره به اینکه ستاد مرکزی جلیلی در کرمانشاه بعد از میدان امام حسین(ع) در شهرک حکمت‌آباد قرار دارد، بیان کرد: با توجه به تأکیدات جلیلی مبنی بر اینکه هزینه تبلیغات باید به صورت مردمی باشد، فعلا تصمیم بر این شد ستاد در نزدیکی یکی از محلات محروم راه‌اندازی شود و چنانچه افرادی تمایل به همراهی و حمایت از جلیلی داشته باشند از آن‌ها استقبال می‌شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/846398/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مانده ام با صبر دریا پایبند

قول ویژه هلدینگ به بازیکنان استقلال

دومین تمدیدی پرسپولیس!

ترکیب ترکیه و چک؛ همه نگاه‌ها به آردا گولر

گولسیانی مامور مهار کریس رونالدو!

استقلال قهرمان جام پیشکسوتان تهران شد

ترکیب پرتغال و گرجستان؛ همه روی نیمکت جز رونالدو

مانچینی: ایتالیا شایسته چنین صعودی بود

کنایه کونته به زلاتان: مربی بودنم آزارش می‌دهد!

صعود تیم کامپوند آقایان به فینال

اعلام موضع سخنگوی سپاه درباره انتخابات ریاست‌جمهوری

دعوت سپاه امام رضا (ع) از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت بنی‌تمیم از جامعه ورزش و جوانان خوزستان برای مشارکت در انتخابات

حضور علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در سنندج

آغاز فعالیت 18 پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی در کردستان

حضور علی نیکزاد رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در سنندج

انتخاب مردم فرد متعهد باشد/کشور نیازمنداستفاده از ظرفیت همه اقوام

تا آخر می‌مانیم/ قرار بود چرخ سانتریفیوژها و اقتصاد بچرخد اما سانتریفیوژها را جمع کردند

قرار بود چرخ سانتریفیوژها و اقتصاد بچرخد اما سانتریفیوژها را جمع کردند

چرا اقتصاد اسرائیل از سایه جنگ با حزب‌الله هم هراس دارد؟

امضای تفاهمنامه انتقال گاز روسیه به ایران گامی مهم برای ارتقای امنیت و اقتصاد منطقه

افتتاح طرح آبرسانی به «جوانرود»

باید آگاهانه در انتخابات شرکت کنیم

جهان رو چجوری میبینی؟

شاعرانه/ محو بودم هر چه دیدم دوش دانستم تویی

ملی‌پوش استقلال پیراهن یک تیم دیگر را پوشید!

ضربه دیبروینه روی غفلت دروازه بان اوکراین که تبدیل به گل نشد

گل اول رومانی به اسلواکی توسط رزوان مارین از روی نقطه پنالتی

موقعیت عالی گلزنی برای اوکراینی ها که مهاجم به توپ نرسید

شوت محکم دیبروینه در دستان دروازه بان اوکراین قرار گرفت

خیال یوفا راحت شد؛ اسلواکی اهل تبانی نیست!‏

ستاره سوئیس: برای بازی با ایتالیا احساساتی نمی‌شوم

دی فرانچسکو سرمربی جدید ونتزیا شد

آرمین سهرابیان: قراردادم را دو فصل دیگر تمدید کردم

اولین بازیکن استقلال تمدید کرد

گزارش زنده؛ رومانی 1-1 اسلواکی

سرلشکر سلامی: انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود

زاکانی: در صحنه انتخابات خواهم ماند

در صحنه انتخابات خواهم ماند/ رهبر ما یار در میدان می‌خواهد

مسلما امنیت و آرامش ما با آرای زیاد مردم ممکن می‌شود

برداشت گندم در کردستان آغاز شد

مردم به شعارهای پوپولیستی توجه نکنند/قالیباف تحول‌گراست+فیلم

مصلحت نظام و جبهه انقلاب برای زاکانی بسیار مهم‌تر است + فیلم

اربعین شهدای پرواز در کردستان برگزار می‌شود

آبرسانی به 325 روستای کرمانشاه در دولت شهید رئیسی؛ هر سه روز یک روستا

راه‌اندازی چهار مرکز ملی آفرینش فناوری در ایران

جلیلی: آنهایی که می‌گفتند می‌رویم لبخند می‌زنیم مشکلات را حل می‌کنیم و تحریم را برمی‌داریم، خودشان تحریم شدند

جلیلی: آنهایی که می‌گفتند می‌رویم لبخند می‌زنیم مشکلات را حل می‌کنیم و تحریم را برمی‌داریم، خودشان تحریم شدند + فیلم

پوششی‌ترین کاندیداها، نجومی‌ترین وعده‌ها را دادند

استاندار: کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات است