عصر کرد

آخرين مطالب

انتخاب مردم فرد متعهد باشد/کشور نیازمنداستفاده از ظرفیت همه اقوام اجتماعی

انتخاب مردم فرد متعهد باشد/کشور نیازمنداستفاده از ظرفیت همه اقوام
  بزرگنمايي:

عصر کرد - به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد عصر چهارشنبه در جمع هواداران محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سنندج اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق داد در کردستان قهرمان و مردم سنندج حضور یابم.
وی افزود: کردستان به فرموده رهبر انقلاب سرزمین فداکاری‌های بزرگ، هنر و فرهنگ، صفا و وفاداری است که در حساس‌ترین سال‌های عمر نظام با مردانگی خود توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.
وی اذعان کرد: کردستان سرزمینی با رشادت و آگاهی است که توطئه دشمنان را در لحظات حساس تشخیص داد و با شرافت و مردانگی فتنه‌ها را خاموش کرد.
نیکزاد اذعان کرد: دشمنان انقلاب در آغاز این انقلاب سعی کردند کردستان را استانی امنیتی جلوه دهند اما مردم شریف، آگاه، بزرگوار و متدین کردستان و کردهای قهرمان پیشمرگان کرد در برابر توطئه‌ها ایستادند و این استان نگینی درخشان بر جغرافیای ایران است و امروز مردم ایران اسلامی به مردم کردستان مدیون و بدهکارند و قدر مردم غیور کردستان را می‌دانند.
دولت شهید رئیسی توسعه و ایجاد اشتغال را در پیش گرفت
وی گفت: دولت شهید رئیسی به کردستان نگاه امنیتی نداشت و توسعه و اشتغالزایی را آغاز کرد اما متأسفانه حکمت حق تدبیر دیگری اندیشید، امروز شهید عزیز در کنار ما نیست اما راهش ادامه دارد و دولت خدمت و پیشرفت آقای قالیباف وظیفه دارد برای آبادانی کردستان قدم بردارد.
وی با اشاره به دلیل شرکت قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برای دو موضوع جلو آمدیم یکی حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی، عدالت، شرافت و ایران اسلامی و برای رفاه همه قومیت‌ها و اینکه دولت بتواند معضلات سیاسی، امنیتی، اجتماعی، امنیتی و معیشتی را برطرف کند.
نیکزاد اذعان کرد: علت اینکه رهبر انقلاب دلش بر احوال شهید رئیسی سوخت آن بود که ایشان حلال، شرافت، اخلاق، حکمرانی برمبنای اخلاق اسلامی را مدنظر قرار داد و کرد، ترک، بلوچ و آذری ندید بلکه ایران را دید و برای آن تلاش کرد و ایشان هزار روز رئیس جمهور بود و شب و از روز نشناخت و با همه وجود برای عمران، آبادانی، اشتغال و رفع بروکراسی اداری قدم برمی‌داشت.
نیکزاد اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران کارنامه‌ای دارد و دولت‌ها را دیده و خواهد دید اما اگر بگوییم دستاوردی نداریم جفا بر شهیدان است و اگر بگوییم مشکلی هم نداریم دروغ است و علت اینکه دو دوره در ستاد رئیسی حضور یافتم برای اعتلای ایران و اسلام و استان‌ها بویژه استان‌های محروم بود تا برمبنای اخلاق اسلامی حکمرانی شود و کسی سرکار باشد که سلامت فکری، اعتقادی و اخلاقی داشته باشد و مردم‌دار، مردم محور و دشمن شناس و خداباور باشد و عدالت را برقرار و معضل اشتغال، فرهنگی و سنت‌های غلط، عمران روستایی، توسعه حمل و نقل، ازدواج و جهش تولید، کشاورزی بهداشت، آموزش و پرورش و سرانه درآمد استان‌ها و کاهش تورم و ناترازی بانک‌ها، یارانه‌های انرژی و غیر انرژی را پیش ببرد و کشور را بشناسد.
وی تصریح کرد: ما کسی را نیاز داریم که کارکنان را ساماندهی و صندوق‌های بازنشستگی را از ورشکستگی رهایی و بهره‌وری را کامل و سفرهای استانی را به شرط حفظ سرمایه اجتماعی برگزار کند.
وی ادامه داد: باید کسی سرکار بیاید که براساس شرافت، باشناخت از سیاست خارجی و داخلی و گذر تورم و ناترازی‌ها در صادرات و واردات و اعتقاد به حل معضل معیشت، توزیع امکانات بر مبنای عدالت گام بردارد.
مردم کسی را انتخاب کنند که سلامت اخلاقی و اعتقادی داشته باشد
رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف اضافه کرد: همه زنان شیرزن و مردان غیور کرد خواستارم سفیر باشند و برای ادامه راه شهید رئیسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است کسی را انتخاب کنید که سلامت اخلاقی و اعتقادی داشته باشد و برای برقراری عدالت گام بردارد.
وی اظهار کرد: ما در کنار تعهد دنبال کسی هستیم که امتحان پس داده باشد و قطعاً کردها به غیرت مشهورند و غیرتشان اجازه نمی‌دهد مورد تعرض قرار بگیرند و باید انسانی را انتخاب کنند که متعهد، مجاهد، مراقب باشد، قانون را بداند و با عقلانیت مدیریت کند و سرمایه اجتماعی را افزایش دهد.
وی گفت: باید در کردستان بحث عمران شهری و روستایی، اشتغال، استفاده از نیروهای کرد، در انتصاب مدیریت عالی استان‌ها مورد توجه باشد.
رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر مناظرات اجازه می‌داد آقای قالیباف خود شخصاً در این استان حضور می‌یافت و امروز من برای انقلاب در این سنگر حضور یافت و عنوان می‌کنم کشور باید بر مبنای عقلانیت و کارشناسی با استفاده از همه اقوام پیش برود و اگر خودتان و خانواده‌های تان رأی دهید کافی نیست و باید اقدام انقلابی در هشت تیر انجام شود و انتخابات به اتمام برسد.
رئیس جمهور منتخب باید مطالبات مردم کردستان را پیگیر باشد
جلال اصغری مسؤول ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در کردستان نیز در ابتدای این مراسم اظهار کرد: مردم کردستان مطالبات زیادی از رئیس جمهور منتخب دارند.

عصر کرد

وی افزود: بعد از انتخابات خواسته‌ها و مشکلات مردم کردستان را به استحضار رئیس جمهور آینده می‌رسانیم.
وظیفه همه ما برگزاری انتخابات پرشور است
سالار مرادی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی وظیفه همه ما را برگزاری انتخابات پرشور همراه با رقابت سالم و امن دانست و گفت: صاحبان اندیشه و قلم و نخبگان باید مردم را به شرکت در انتخابات دعوت و فرد اصلح را معرفی کنند.
وی با بیان اینکه ما کردها هر مقامی را می‌بینیم می‌گوئیم برای کردها چکار کرده‌اید، افزود: نخستین بار که در مجلس آقای قالیباف را دیدم نگرش ایشان نسبت به کردها مثبت بود.

عصر کرد

وی اضافه کرد: کردستان سرزمین فرهنگی است و مردان غیور و آبرومندی دارد اما کمبودها و کاستی‌هایی نیز دارد و انتظار داریم آقای قالیباف نگاه ویژه‌ای به کردستان داشته باشند.
مرادی خطاب به آقای نیکزاد به عنوان نایب رئیس مجلس اضافه کرد: انتظار می‌رود در بحث، آب، اعتبار دستگاه‌های دولتی، راه‌ها و اشتغال نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشند.
وی تاکید کرد: کردستان در همه عرصه‌ها حضور داشته و این بار در انتخابات هشتم تیر باید مسیری اعتدال را انتخاب کند.

عصر کرد

نگاه رئیس جمهور آینده به کردستان باید تبعیض مثبت باشد
محسن فتحی دیگر نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اضافه کرد: مردم کردستان از ما انتظارات زیادی دارند و زیرساخت‌های زیادی در این استان مغفول واقع شده است و جنگ تحمیلی توسعه کردستان را به تعویق انداخت و انتظار از رئیس جمهور این است که کردستان را ویژه ببیند تا عقب ماندگی‌ها جبران و تبعیض مثبتی نسبت به کردستان دیده شود.
کد خبر 6148753

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/850289/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کردستان گرمترین روز امسال خود را سپری کرد

برای آرزوهای محال خویش می‌گریم

نمایش زشتی و خوبی از سوی خداوند از نگاه مولانا

نکوداشتی برای غلامعلی حدادعادل

مرغ شبخوان که با دلم می خواند

ارغوانم سنگ شد در انتظار

عرضه سی‌وششمین جلد از «شخصیت‌های مانا»

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

خواندن قسمتی از کتاب "پس از بیست سال"

از «تهران‌جان» تا روایت «لهجه‌های غزه‌ای»

فروش 1.9 میلیون دلاری نقاشی هری پاتر

پیرترین بازیکن یورو دست بردار نیست

عاشق بارسا هستم ولی شاید مربی رئال شوم!

خلیلی: از کادرفنی پرسپولیس می خواهیم به جوان ها بیشتر بها دهد

توضیحات خلیلی درباره دستگاه های فیزیوتراپی برای پرسپولیس

محک افغانستان با حریف احتمالی ایران در جام جهانی

چرا فلیک اصرار به ماندن این بازیکن در بارسلونا دارد؟

کنار بهترین بازیکن دنیا در برزیل بازی می‌کنم

تهدید ایران از زبان ستاره سابق تیم ملی قطر

پیش بینی رئالی نیمار از توپ طلا!

اعلام جدیدترین پیش‌بینی جدول مدال‌های المپیک با صدرنشینی آمریکا

معرفی کیف پول مناسب برای آربیتروم

خداحافظی آقای گل با سپاهان!

10 بازیکن برتر مرحله گروهی یورو 2024

پرداختی 100 درصدی پرسپولیس در آستانه وصول

دست رد عرب‌ها به مورایس

بیرانوند شرط پرسپولیس را نپذیرفت

تکلیف مجوز سرمربی پرسپولیس مشخص شد

احتمال ماندن سردار آزمون در رم قوت گرفت

3 گزینه نهایی برای سرمربیگری تراکتور

بمب نقل و انتقالاتی فصل پیش در باشگاه پرسپولیس

نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و رامبد جوان تئاتر کار می‌کنند

پیام جدید القسام به رژیم اشغالگر

حراج؛ کفش الویس پریسلی فقط 120 هزار پوند!

فیلم | رای دادن مرزنشینان شیعه، سنی، کرد و فارس قصرشیرین

خبرهای «پشت صحنه»

همکاری رامبد جوان و عاطفه تهرانی در یک نمایش

کدام بازیگران سینما و تئاتر بر روی صحنه تئاتر هستند؟

حضور نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و رامبد جوان روی صحنه تئاتر

گوشه‌هایی از حضور مردم اهر در پای صندوق‌های رای + فیلم

گزارش برنا از پشت صحنه یورو 2024/ ماجرای کل کل‌های خیابانی و عزیزی چیست؟

پلیس قزوین یک دختر 20 ساله را از خودکشی نجات داد

10 میلیارد ریال سموم کشاورزی قاچاق در کنگاور کشف شد

صحنه هایی از عملیات مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران+فیلم

«کوچه عاشقی» به روزهای پایانی رسید

درخشش دانش آموزان با نیاز‌های ویژه کردستان در مسابقات کشوری قرآن و عترت

درخشش دانش‌آموزان استثنایی کردستان در مسابقات کشوری فرهنگی هنری

کدام استان‌ها بیشترین و کمترین مشارکت را داشتند؟

2 میلیون مترمکعب آسفالت معابر در سنندج انجام می‌شود

برگزاری چهل و چهارمین دوره ملی دانش‌افزایی در کردستان