جمعآوری سگهای بلاصاحب، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری سنندج
اجتماعی
بزرگنمايي:
عصر کرد - مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج گفت: بیش از 1785 نفر از شهروندان سنندجی در شش ماه نخست سال جاری با سامانه 137 شهرداری سنندج تماس گرفتهاند که بیشترین مورد آن (806) مورد مربوط به جمعآوری سگهای بلاصاحب بوده است.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، هوشیار دستباز از سامانه 137 شهرداری به عنوان یکی از بهترین کانالها برای ارتباطات مردم با مجموعه شهرداری و پاسخگویی به مطالبات و شکایات آنها نام برد و اظهار کرد: مردم مشکلات و مطالبات خود را از طریق سامانه 137 پیگیری کنند.
وی افزود: تمام درخواستهای مردم توسط کاربران ثبت و در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری و در نهایت نتیجه حاصله نیز به شهروند اطلاع داده میشود.
مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 1500 تماس تلفنی شهروندان سنندجی در سامانه 137 شهرداری سنندج به ثبت رسیده است، گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از 1785 نفر از شهروندان سنندجی شکایات و درخواستهای خود را از طریق سامانه 137 اعلام کردهاند.
دستباز به درخواستهای مطرح شده مردم از طریق سامانه 137 در شش ماهه امسال هم گریزی زد و خاطرنشان کرد: در مجموع 196 تماس با موضوع ترمیم آسفالت، 70 مورد جمعآوری زباله، 806 مورد جمعآوری سگهای بلاصاحب، 57 مورد کمبود سطل زباله، یک مورد شکستن درخت، جمعآوری وانت بارهای دست فروش 144 مورد، ساماندهی متکدیان 50 مورد و آبگرفتگی معابر 73 مورد بوده است.
وی ادامه داد: 73 تماس منطقه یک، منطقه دو 133، منطقه سه 145، ناحیه ویژه بهاران 110، ناحیه ننله 10 تماس، ناحیه نایسر 85 تماس، ناحیه حسنآباد 30 تماس و سازمانهای پسماند 806 تماس این سامانه را به خود اختصاص دادهاند.
سرپرست بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج تصریح کرد: این تماسها بیشتر در زمینه انتقاد و شکایت، آسفالت، درب منهول، جمعآوری سگهای بلاصاحب، سد معبر و وانتهای میوهفروشی بوده است.
دستباز با بیان اینکه 230 تماس مردم با سامانه 137 در رابطه با برخورد با ساختوسازهای غیرمجاز بوده است، گفت: 193 تماس جمعآوری تابلو توسط سد معبر و 317 تماس متفرقه و تکراری با این سامانه حاصل شده است.
وی با بیان اینکه بیش از 622 مکاتبه شهروندان مربوط به سامانه سامد به معاونین، مناطق و سازمانها ارجاع داده شده است، افزود: بیشترین موضوعات و درخواستها در زمینه درخواست استخدام و تبدیل وضعیت همکاران، آسفالت و پروانه زمینهای قولنامهای، درخواست واگذاری تاکسی و برقراری بیمه رانندگان، استخدام و تبدیل وضعیت در شهرداری بوده است.
مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج اضافه کرد: دریافت شکایات حضوری و مکتوب ارباب رجوع و کارکنان، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی، جمعبندی شکایت در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و پیگیری از نتایج گزارشهای تهیه شده به صورت ویژه انجام میشود.
دستباز از اعتماد شهروندان به سامانه 137 تقدیر کرد و گفت: گزارش عملکرد اداره بازرسی به ویژه در زمینه اقدامات انجام گرفته در حوزه پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات مطرح شده به صورت منظم و مستمر اطلاعرسانی میشود.
کد خبر 810395
-
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴:۴۸
-
۶ بازديد
-
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/915134/