عصر کرد

آخرين مطالب

در سینما و تئاتر چه خبرهای مخابره شد؟ اجتماعی

  بزرگنمايي:

عصر کرد -

عصر کرد

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه ،مریم امینی کارگردان و تهیه کننده فیلم در ابتدای برنامه پس از خیر مقدم به مخاطبان گفت: امیدوارم که این فیلم برای شما لذت بخش باشد.
این فیلم یک درام عاشقانه است که روایت دو عاشق را به تصویر می‌کشد.
وی ادامه داد:این فیلم یک اثر فولکلور بود و حقیقتا از بابت لوکیشن‌ها و از این باب که سعی کردم از بازیگران آماتور استفاده کنم سخت بود اما خدا را شکر توانستند و از عهده‌اش بر آمدند. زبان فیلم کردی و این اثر نیز یک فیلم کردی است. برای من تجربه این فیلم واقعا لذت بخش و حس می‌کنم که موفقیت آمیز بود.
مریم امینی در ادامه افزود: می‌خواهم از تمام عوامل و بازیگران و هر کسی که مرا در این کار یاری کرد تشکر ویژه‌ای داشته باشم، بخصوص از بهمن محمدی که زحمت زیادی برای کار کشید و امشب حضور ندارد همینطور از پدر و مادرم که این مدت کنارم بودند و خیلی حمایتم کردند تا توانستم این کار را به نتیجه برسانم ممنونم.

عصر کرد

تحسینی تدوینگر پس از خوشآمد گویی به حضار گفت: امیدوارم که از تماشای این فیلم رضایت داشته باشید. تدوین این اثر با من بود و حقیقتا یک فیلم بسیار چالش برانگیز بود و من واقعا فکر نمی‌کردم که با چنین فیلمی روبرو شوم. زمانی که بحث سینک صداها و تصاویر شد در بخش‌هایی به کمک دستیارم خانوم رضایی می‌رفتم با اینکه سالهاست دیگر این کار را انجام نمی‌دهم اما برای اینکه از پس این پروژه حداقل در همان بحث اولیه سینک و اسمبل بر بیاییم لازم بود.
رضا دشتی بازیگر فیلم «ژیوار» با تشکر از مخاطبان گفت: این کار برای من چالش بزرگی داشت و یکسال مرا درگیر کرد و بعد یکسال که از این پروژه گذشته بود، همچنان با چالش‌هایی مواجه بودم ولی سعی کردم که برای خانوم امینی بهترین خودم باشم. من از آقای سهند ویسی، سرور خوش‌ اقبال بازیگران نقش اصلی که امشب حضور ندارند هم بسیار متشکرم. 
امیر آزاده بازیگر فیلم «ژیوار» با تشکر از حضور مخاطبان افزود: راجع به سختی‌های کار گفته شد ولی یک سری از لوکیشن‌ها مخصوصا روزهای آخر که لوکیشن‌ها در خود روستای ژیوار بود و اگر اغراق نکنم حدود نیم متر برف بر زمین بود و شرایط مخصوصا برای خانومی که می‌خواهد یک تیم را جمع کند واقعا سخت و دشوار بود و امیدوارم که در کارهای بعدیشان نیز موفق باشند.
آویسا نوری بازیگرفیلم «ژیوار» با تشکر از حضور مخاطبان افزود: ژیوار ماحصل یک اعتماد بجا به یک فرد کاربلد مثل مریم امینی بود و شخصا به او افتخار می‌کنم و تبریک می‌گویم. ژیوار برای من یادآور روزهای بیماری مادرم و روزهای بی مادری بود.
کلانتری آهنگساز فیلم نیز گفت:من به شخصه به تمام بازیگران مخصوصا خانوم امینی عزیز خسته نباشید می‌گویم. با توجه به لوکیشن‌هایی که در فیلم خواهید دید می‌گویم که ساختن فیلم در این لوکیشن‌ها جرات می‌خواهد همینطور بردن عوامل به چنین فضایی، اولین بار که فیلم را دیدم واقعا برایم تعجب برانگیز و دلهره آور بود که چگونه در چنین شرایطی کار انجام شده است. امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید. من در این پروژه به عنوان آهنگساز افتخار همکاری داشتم. چشم و دل سینمای هنر و تجربه به شما مخاطبان است و انتظار می‌رود که پس از دیدن فیلم تبلیغ کنید تا فیلم دیده شود بخصوص که فیلم سختی هم بوده است.
در یکی از روستاهای کردستان در مراسمی پسری(سیروان) دلباخته دختری (ژیوار) می شود که با انها سالهاست اختلاف طائفه ای دارند در این بین پدر سیروان که مخالف شدید این مراسم است به واسطه عمو به بهانه از بین بردن اختلافات راضی به این وصلت می شود. اما راضی که سالهاست پنهان بوده نمایان شده و موجب خشم پاشا و برهم زدن مراسم عروسی توسط او می شود. رابطه عاشقانه سیروان و ژیوار که تشدید شده باعث شده آن دو برای رسیدن بهم به کمک دیوانه‌ای که در روستا زندگی می کند اقدام به فرار کنند و بعد از گذراندن راهی طولانی برای منحرف کردن مردم روستا مجبور به طی کردن مسیر از راه کوهستان می‌شوند در کوهستان گرفتار برف و بوران شدید شده و دیگر رمقی برای ادامه مسیر ندارند ژیوار توان ادامه راه را ندارد و سیروان هراسان برای نجات ژیوار به دنبال کمک می رود
اکران «غیر مسکونی» در خانه هنرمندان
مستند «غیر مسکونی» به کارگردانی مسعود زارعیان (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) در خانه هنرمندان به نمایش در می آید.
به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند «غیر مسکونی» به کارگردانی مسعود زارعیان و از تولیدات مرکز گسترش که در شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور داشت و جایزه بهترین کارگردانی فیلم بلند را دریافت کرد، در نخستین اکران رسمی خارج از جشنواره خود روز یکشنبه 6 آبان و از ساعت 17 در سالن استاد ناصری خانه هنرمندان به نمایش گذاشته می شود.
مستند «غیر مسکونی» روایتی جذاب و تماشایی درباره مردی به نام احسان دارد که می‌کوشد به سهم خود دنیای اطرافش را تغییر بدهد.
این مستند علاوه بر جایزه بهترین کارگردانی فیلم بلند شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، جایزه بهترین فیلم مستند چهارمین جشنواره فیلم اشراق و نامزدی سیمرغ بهترین فیلم مستند چهل و یکمین جشنواره فجر را در کارنامه خود دارد.
عوامل این مستند عبارتند از طرح، پژوهش و کارگردانی: مسعود زارعیان، فیلمبردار: رضا عزیزفرخانی، تدوین: مسعود زارعیان، صدابردار: مرتضی غیور، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، آهنگساز: آرمان پارسیان، اصلاح رنگ و نور: سید علی موسوی، مدیر تولید: به آفرین عزیزی، تهیه کننده: مسعود زارعیان، محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت حضور در این اکران به سایت تیوال مراجعه کنند.

عصر کرد

«خبری از او نیست» به صحنه برمی‌گردد
نمایش «خبری از او نیست» به کارگردانی جواد مولانیا از نیمه دوم آبان بار دیگر در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب به صحنه می‌رود.
«خبری از او نیست» به نویسندگی و کارگردانی جواد مولانیا از جمله آثار موفق تئاتر در نیمه دوم سال 1402 بود که از آذر تا پایان اسفند سال گذشته در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفت و مورد استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر قرار گرفت. مولانیا قصد دارد با تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی و حامد اکبری، با تغییراتی در گروه بازیگران نمایش و از نیمه دوم آبان سال جاری، بار دیگر «خبری از او نیست» را روی صحنه ببرد.
«خبری از او نیست» روایتی روانشناسانه درباره زندگی است و به ماجرای مهمانی یک زوج با دوستان‌شان می‌پردازد. به زودی اخبار مربوط به گروه بازیگران، عوامل و زمان دقیق اجرای این اثر نمایشی منتشر می‌شود.

عصر کرد

اجرای «هاملن» برای 2 روز تمدید شد
نمایش «هاملن» تا ششم آبان در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است.
به نقل از روابط‌عمومی، اجرای نمایش «هاملن» نوشته علی منصوری با تهیه‌کنندگی سامان خلیلیان و کارگردانی مژگان معقولی تا ششم آبان، ساعت 18 در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است. این نمایش که قرار بود تا چهارم آبان میزبان مخاطبان باشد؛ برای روزهای شنبه (پنجم آبان) و یکشنبه (ششم آبان) نیز روی صحنه خواهد رفت.
در خلاصه داستان «هاملن» آمده است: «آنجا که پلیدی و شر به ملاقات یکدیگر می‌روند و مراسم فروپاشی اخلاق و ایستادن نبض انسانیت را جشن می‌گیرند.»
مهرزاد نیکنام، گندم ابراهیمی، امیر پور صفا، مرجان زاغریان، مهدی حیدری، سولماز زارع، پارسا متقی، فاطمه قاسمی، سینا زینال پور، سهیلا تیلاوی، سارا عاکف، وحید اسکندری، محمدرضا فرهمندتبار، عارفه حبیب زاده، سارا ابراهیمی، رضا طاهری، محمدرضا ابراهیمی، شقایق شاهسون، ستایش جعفرزاده، هستی عزیزی، زهرا سمیع فرد، دایانا داداشی گوکه، سینا الله یاری و آوا سلطانی زند بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

عصر کرد

«زنان آوینیون» به تماشاخانه هیلاج می‌روند
«زنان آوینیون» جدیدترین تجربه حسن معینی، نویسنده و کارگردان جوان تئاتر راهی تماشاخانه هیلاج می‌شود.
نمایش «زنان آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی به زودی در تماشاخانه هیلاج میزبان تماشاگران خواهد شد. «زنان آوینیون» اثری است در باب نسبت بدنمندی زنان در مواجهه با مفاهیمی چون عشق و آیین است با تکیه بر نظریات دلوز و مرلوپونتی.
«آوینیون»، «آدم آدم است»، «خون به پا خواهد شد»، «هملت»، «لیر شاه» و «بازیگر تراژدی علیرغم میل خود» از دیگر آثاری است که با کارگردانی حسن معینی روی صحنه اجرا شده است. از دیگر سوابق این کارگردان می‌توان به نامزد بهترین کارگردانی برای نمایش «آوینیون» در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و حضور در بخش بین‌الملل هجدهمین تئاتر دانشگاهی با نمایش «آدم آدم است» اشاره کرد. اطلاعات و جزئیات این نمایش به زودی منتشر خواهد شد.
نمایشی ویژه بانوان در تالار وحدت
نمایش حرکات آئینی «مهر و ماه» با طراحی و کارگردانی مهرنوش مهرین‌فر و تهیه کنندگی مجید فلاح پور در تالار وحدت به صحنه می‌رود.
پروژه حرکات آیینی «مهر و ماه» قرار است 4 آبان 1403 از ساعت 14 در تالار وحدت به صحنه برود.
این نمایش که با اجرای موسیقی زنده و ویژه‌ی بانوان است.
نازنین دیده‌ور و گلشید بحرائی بازیگران این نمایش هستند.
فرانک یوسفی نقش راوی را دارد و شیدازمانیان‌راد، تینا بهرامی، شادی رضوانی، زهرا جلیلی، فاطمه رمضانی، حانیه خلیلی، سپیده اسلامی، ستاره صدیقی دهکردی، آسانا خلیل‌زاده، کیمیا یزدانی، آناهیتا صادقی، آیدا حقیقت طلب، بیتا بهرامی، نیلوفر معرفت، زینب امیدی، مژده مسکنی، ملیکا صادقیه، سیما مستقیم، افسانه سادات شریعت پناهی، سمیه باجلان و نگین صدق گویا، گروه حرکات را تشکیل می‌دهند.
دیگر عوامل گروه هنری مهرگان عبارتند از: طراح لباس : مهرنوش مهرین فر، نمایشنامه: هادی حوری، موسیقی نمایشنامه: فرید سعادتمند.
گروه موسیقی: آیدا امیری مقدم (دف و دایره)، درسا سادات موسوی (قانون)، مهشاد هاتف (کمانچه).
بانوان علاقه‌مند می‌توانند بلیت‌های این اجرا را از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.
علیرام نورایی با " سرزمین بلک لایت" به برج آزادی می‌آید
نمایش " سرزمین بلک لایت" به تهیه کنندگی علیرام نورایی و کارگردانی حمید عالی‌مقدم از روز پنجشنبه سوم آبان ماه در سالن اصلی برج آزادی به روی صحنه می‌رود.
از خصوصیات این نمایش می‌توان به نورپردازی منحصر به فرد بلک لایت، انجام حرکات نمایشی فردی، گروهی، اجرای موسیقی مدرن و جذاب در قالب پرفورمنس‌های حرفه‌ای nر خلاصه داستان آمده است: نویسنده افسرده قصه بعد از دو ماه دوری به خانه برگشته و در شب آخر جدایی از همسرش رویا را پشت سر می‌گذارد که بعد از بیدار شدن متوجه می‌شود که...
مدت زمان اجرای نمایش ٩٠ دقیقه است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
معرفی داوران بخش کوتاه چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی
هیأت داوران بخش داستانی کوتاه، پویانمایی و نماهنگ چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند. 
به گزارش روابط عمومی جشنواره، با ابلاغ سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سیدمجتبی علوی دبیر و سیدعبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره داوران بخش داستانی کوتاه، پویانمایی و نماهنگ معرفی شدند. 
در این بخش احسان شیعه (مدیر پیشین شبکه ورزش سیما)، محمود گبرلو (منتقد سینما)، جواد خیابانی (تهیه کننده و مجری گزارشگر ورزشی)، طیبه فلکیان (کارشناس سینما و معاون پیشین جشنواره‌ها و امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران) و محمد فرشته نژاد (آهنگساز و شاعر) به عنوان اعضای هیأت داوران معرفی شدند.
پس از بازبینی 260 اثر ایرانی در 7 بخش سینمایی، داستانی کوتاه و بلند، مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و پویانمایی 85 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.
در این دوره حدود 630 اثر از ایران و 72 کشور آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت کرده‌اند که اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه در بخش ملی و بین الملل به زودی اطلاع رسانی می‌شود.
جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎ ورزشی (FICTS) با حمایت کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 تا 9 آذرماه امسال برگزار خواهد شد.
«حِرمان» روی صحنه می‌رود/ آزادسازی سه زندانی در طول نمایش
نمایش «حِرمان» به نویسندگی افسانه بخشی فرد، کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت و تهیه کنندگی محمد حسن رادمنش در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش مشاور رسانه‌ای اثر؛ نمایش «حِرمان» به نویسندگی افسانه بخشی فرد، کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت و تهیه کنندگی محمد حسن رادمنش از روز پنجشنبه سوم آبان ماه هرشب راس ساعت 20:15 در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.
محمد کرمی، ملیکا افسری راد، محمد حسن هاشمی، نازنین آرین دوست، زهرا شجاعی، مجتبی مجیدی، امیر عباس باقری در «حِرمان» به ایفای نقش می‌پردازند؛ همچنین اشکان بیک و دنیا مومنی نیز موسیقی این نمایش را برعهده دارند.
لازم به ذکر است در این نمایش که در نظر دارد تا در دوره اجراهای خود سه زندانی جرایم مالی را با همراهی و همدلی مخاطبین گرامی آزاد کند، سجاد بابایی به صورت صدا ایفای نقش خواهد کرد.
در خلاصه داستان این اثر که برداشتی از داستان‌های واقعی است، آمده است: حرمان بیانگر دردهایی از دل جامعه است که می‌تواند داستان هریک از مخاطبان باشد،3 داستان برگرفته از واقعیت که می‌تواند گذشته یا آینده‌ی شما باشد...
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مشاور کارگردان: علی ابراهیمی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری نویان، بازیگردان: فرزاد احدی، مدیر تولید: یحیی شاکری، مدیر اجرایی: مینا ضرغامی پور، طراح حرکت، طراح میزانسن: احسان نگهبان، طراح نور: سید محمد صادق سیادت و احسان نگهبان، طراح صحنه: لیلی رضایی، طراح لباس: مرجان دانشور، طراح گریم: غزاله گنجی، دستیار کارگردان: مرجان عفراوی، اتاق فرمان: سید محمد حسین بهشتیان و امیر تقی‌زاده، مدیر روابط عمومی: فرشته نکودست، طراح تیزر، ساخت تیزر: امیر تقی‌زاده-مهدی رنجبر-علی هاشمی نیا، مشاور رسانه‌ای: ناصر ارباب، عکاسان: پرتو جغتایی و زهرا استاد زاده، گرافیک: سارا ازوار، طراح پوستر: سید مجتبی حسینی راد (موچه) و مدیر صحنه: امیرحسین بخشی پور اشاره کرد.
علاقمندان جهت تهیه و خرید بلیط می‌توانند از روز پنجشنبه سوم آبان ماه به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به خیابان رازی مراجعه نمایند.
پرویز ربیعی و فیلم سینمایی «شبکه» در بیست و پنجمین قسمت «صداهای ابریشمی»
بیست و پنجمین قسمت از پادکست «صداهای ابریشمی» این هفته درباره زندگی و فعالیت‌های زنده‌یاد پرویز ربیعی و گروه دوبلاژ فیلم سینمایی «شبکه» منتشر می‌شود. 
به گزارش روابط عمومی سوینا، بیست و پنجمین قسمت از پادکست «صداهای ابریشمی» که پنجشنبه 3 آبان ماه منتشر می‌شود، به زنده‌یاد پرویز ربیعی اختصاص دارد و بخش دوم این پادکست نیز به گروه دوبلاژ فیلم سینمایی «شبکه» می‌پردازد.
«صداهای ابریشمی» برنامه‌ای با محوریت معرفی هنرمندان مهم دوبلاژ و فیلم‌های شاخص در زمینه دوبله است.
این برنامه روز پنجشنبه ساعت 19 در سایت سوینا منتشر می‌شود.
علی باقرلی نویسنده و کارشناس این برنامه است و مرجان طبسی نیز آن را تدوین کرده است.
پادکست «صداهای ابریشمی» با حمایت دکتر نهال سناوندی و دکتر حسین ارباب‌زاده، زیر نظر گلاره عباسی مدیر و موسس سوینا تولید می‌شود.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به برنامه‌های رادیو سوینا دسترسی داشته باشند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/902791/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تاثیر دیجیتال بر فردوسی گریزی!

خوانش شعری زیبا توسط مهران مدیری

شعرخوانی دختر شیرین زبان

داروین منفور نیست، شما استادیوم‌برو نیستید!‏

موضع رسمی یونایتد درباره تن‌هاخ؛ اصلا راضی نیستیم!

گام بلند تراکتور برای صعود با یک بُرد پرگل دیگر

حسین‌زاده: ناراحتم از اینکه فرصت‌های گلزنی را از دست دادم

شب ویژه هموطن اسکوچیچ در دوشنبه

اسکوچیچ: فکرم را درگیر قهرمانی نمی‌کنم

فلیکس: تا گفتند چلسی زنگ زده، گفتم بزن بریم!‏

رضا مهاجری سرمربی شمس آذر شد

دعوت از 40 بازیکن آینده‌دار به اردوی تیم امید

مهاجم مصدوم استقلال جراحی شد

دهان این دختر چندش آورترین جای دنیاست/ زندگی 15 کرم زنده در آنجا+عکس تهوع آور

نمایش «همه یه قلب داریم تو سینه» در همدان به روی صحنه می‌رود

قانون تقسیمات کشوری جزو قوانین بنیادی به شماره میرود

صحنه جالب سرنگونی هرمس اسرائیلی ها

سقوط از ارتفاع جان کارگر ساختمانی در قصرشیرین را گرفت

5 راز شوکه‌کننده از پشت‌صحنه شاهکار اصغر فرهادی

در سینما و تئاتر چه خبرهای مخابره شد؟

حادثه مرگبار برای کارگر ساختمانی حین کار در قصرشیرین

فیلم/ اولین برف پاییزی در سقز

محمد ناقوسی طلایی شد/سهرابی و حبیب زارع صاحب مدال برنز شدند

پرداخت 88 درصد از مطالبات گندمکاران کردستانی

پرداخت 642 میلیارد تومان کمک معیشت ماهیانه به مددجویان کردستانی

93 روستای کردستان به شبکه ملی ارتباطات متصل می‌شود

خانواده شهدا مایه دلگرمی مسئولان برای خدمات رسانی هستند

شهر صدرا صاحب میدان میوه و تره‌بار می‌شود

بارش برف این استان را سفید پوش کرد

لیگ یک/ طلسم بزرگ شکست

ساخت تالار و دریاچه مصنوعی در بوستان ملت قروه درگزین

کشتی فرنگی امیدهای جهان/ عرفان جرکنی صاحب مدال برنز شد

سقوط 16 درصدی ارزش پول ملی در 6 ماه

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان منصوب شد

نشست هم‌اندیشی ترسیم نقشه راه توسعه اقتصاد دیجیتال

این عدد رقم دقیق حقوق بازنشستگان برای سال آینده است

اقتصاد آمریکا در چرخه تورم و بی‌ثباتی

عرصه صنعت و اقتصاد، فرصتی برای سعی و خطا وجود ندارد

ضرورت ورود شرکت‌های دانش بنیان به بخش اقتصاد دریامحور

کاهش نرخ بهره بانکی موجب ورشکستگی بانکها می شود

مشکل مسکن به دست چه کسی حل می شود؟/پیش بینی قیمت مسکن در سال آینده

تاکید استاندار همدان بر حمایت از بخش خصوصی برای توسعه استان

توافقات خوبی با نخست وزیر هندوستان داشتیم

ایجاد 10 بازارچه محلی با توافق کشور پاکستان

750 نفر مشمول واکسن آنفولانزا در کرمانشاه

لیگ یک/ اولین بازی بدون گل در کرمانشاه

تساوی بعثت و سایپا

بعثت کرمانشاه در مقابل سایپا تهران متوقف شد

آریو صدر جدول را از دست داد/ توقف سایپا برابر بعثت کرمانشاه

آریو صدر جدول را از دست داد/ توقف سایپا برابر بعثت کرمانشاه – رسانه7 | اخبار ورزشی