عصر کرد

آخرين مطالب

مقاومت، رژیم صهیونیستی را در صحنه راهبردی و میدان شکست داده است اجتماعی

مقاومت، رژیم صهیونیستی را در صحنه راهبردی و میدان شکست داده است
  بزرگنمايي:

عصر کرد - به گزارش خبرگزاری به گزارش میهن تجارت، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز – چهارشنبه 11 آبان – در کنگره بزرگ 896 شهید دانشگاهی استان اصفهان، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که اتفاقات بزرگی در دنیا رخ داده است که متاثر از آن است. قیام شهدای شما بیداری ملت هایی که عادت به تسلیم در برابر ظلم و پذیرش ظلم و مقابله با حکومت طاغوت داشتند، امروز به صحنه آمده اند و فریاد آزادی سر می دهند.
وی افزود: امروز مردم جبهه مقاومت فقط با خدا معامله کردند و تنهایی باعث ترس آنها نشد. استعمار آنها را به این طرف دنیا می فرستادند تا حاکمانشان از همین دانشگاه ها باشند، همین دانشگاه ها مبدأ انقلاب و جوشش جوانانی شد که قرار بود میخ استکبار را در کشورها بکوبند و بلند کنند. پرچم آن، و این یک حادثه بزرگ است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این حادثه حادثه دهه ها و قرن ها نیست و شبیه نهضت انبیا است. این واقعه خبر از تحقق وعده ای که امام راحل به ما داده بودند مبنی بر مقدمه انقلاب جهانی است. پرچمدار حضرت حجت جان ما را فدا می کند و امروز شاهد موج بیداری تا لبه جهان هستیم و ابرقدرت هایی که چشمان خود را بر این واقعیت بسته اند و به صدای مردم گوش نمی دهند و فکر می کنند این مهلتی که خداوند داده است. آنها فرصتی برای غارت بیشتر و تهاجم بیشتر است. دارند به ریشه خودشان ضربه می زنند.
وی ادامه داد: امروز نوع پاسخی که صهیونیست ها به حملات مقاومت می دهند، مردم را بیدارتر می کند، نمی فهمند که این بیداری چه به ارمغان می آورد و این پیروزی راهبرد مقاومت است. از روز اول این جنگ، مقاومت در عرصه راهبردی پیروز ظاهر شد و این پیروزی تا پایان تکمیل خواهد شد.
سردار نقدی تاکید کرد: شاید کسی بگوید در میدان جنگ چه خبر است؟ در آنجا باید گفت که مقاومت پیروز بزرگ میدان است زیرا دشمن فقط توانست چند ده هزار نفر را بکشد، اما استراتژی نداشتند و در این عرصه شکست خوردند. امروز رئیس جمهور آمریکا جرات حضور در هیچ جامعه و اجتماع مردمی در هیچ کشوری را ندارد و دولت ها همه آنها را جنایتکار می دانند، در حوزه تاکتیکی نیز همینطور است.
وی تاکید کرد: می خواهم یک حقیقت را بیان کنم; به نظر من مقاومت نه تنها در عرصه راهبردی بلکه در میدان نیز اسراییل را شکست داده است. درست است که اسرائیل از روز اول مورد حمایت آمریکا بوده است، اما امروز خود آمریکا وارد میدان جنگ شده است. استقرار شش فروند ناو جنگی ضد موشکی در سرزمین های اشغالی و این امر جز با مقاومت شدید مردم فلسطین و لبنان میسر نشد و باعث خالی شدن انبار مهمات آنها شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید نصرالله و زیبا کردن قبل از شهادت هم در عرصه راهبردی و هم در صحنه اسراییل را شکست دادند و محور مقاومت اکنون با آمریکا و انگلیس می جنگد.
وی ادامه داد: آمریکا از مالیات مردم رژیم صهیونیستی کمک کرد اما ذخایر موشکی آنها تمام شد. علاوه بر این، امروز خود سربازان آنها مجبور شده اند وارد جنگ شوند و این یعنی حزب الله و حماس کار اسرائیل را تمام کرده اند.
وی گفت: امروز آن که با مقاومت می جنگد انگلیسی ها هستند. امروز صهیونیست ها در کنار آمریکا و انگلیس در مقابل مقاومت تلاش مذبوحانه ای می کنند اما به جایی نمی رسند. ما قبلاً دیدیم که آمریکا چگونه در افغانستان شکست خورد و متحدان و مزدورانش مجبور شدند با آویزان شدن از هواپیما از افغانستان فرار کنند. آنها حتی در عراق شکست خوردند و دنیا فهمید که این قدرت جعلی در همه جا شکست خورده است و امروز هم برخلاف میل صهیونیست ها، آمریکا بدون هیچ دستاوردی از این میدان خارج خواهد شد.
سردار نقدی افزود: آمریکایی ها با وجود همه امکاناتی که دارند با صحنه های شرم آور و شکست خورده مانند افغانستان، عراق و ویتنام میدان را ترک خواهند کرد و این وعده الهی است و خداوند آن را زیر پا نمی گذارد.
وی با اشاره به سپری شدن ایام دفاع مقدس یادآور شد: زمانی منافقین شهید بهشتی و یارانش را به شهادت رساندند و فکر می کردند که در هفتم تیر پیروز شدند اما انقلاب پیش رفت، بنابراین شهادت برای مردم پیروزی محسوب نمی شود. دشمنان و در واقع شکست آنهاست. صدها هزار نفر از جوانان کشور منافقین را در آن زمان پیروز میدانستند و فریب شعارهای آنها را خوردند، اما ورق برگشت و امروز دنیا همینطور است و این شهادتها جز بیداری بشریت و بشریت چیزی برای صهیونیستها نخواهد داشت. آماده سازی و ایجاد انگیزه برای جوانان امروز. .
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به سیل جوانان ایرانی متقاضی اعزام به جبهه های لبنان و غزه گفت: محصول جنایات رژیم صهیونیستی چیزی جز این انگیزه های بالا نیست. این موضوع تنها مربوط به جوانان ایرانی نیست، بلکه قلب جوانان افغانستانی، پاکستانی و بسیاری از جوانان بیدار جهان است.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: برای اولین بار است که می بینیم بیمارستان ها و مدارس به اهداف اصلی جنگ تبدیل شده اند به طوری که بیش از 200 مدرسه و 401 بیمارستان در غزه به طور کامل تخریب شده است و کودکان نیز از بین رفته اند. اهداف اصلی هستند. امروز رژیم کودک کش به بیمارستان ها حمله می کند و اکسیژن نوزادان در حال رشد را قطع می کند و تا کنون چنین پدیده و ظلم و ستم کساواتی ما در دنیا چنین جنایاتی نداشتیم و این جنایات باعث ایجاد انگیزه در جوانان می شود.
سردار نقدی یادآور شد: امروز حماسه ای که مردم غزه ایجاد کردند جز حادثه کربلا با هیچ حادثه دیگری قابل مقایسه نیست. امروز مردم غزه فقط یک وعده غذا می خورند و انرژی آنها به کلی قطع شده است و دارویی به دستشان نمی رسد و بیمارستان ها ویران شده اما ایستاده اند. مقاومت در خط مقدم ادامه یافت و این درسی است که مردم غزه و لبنان از فرهنگ مقاومت و ایستادگی جوانان ایرانی در جبهه های دفاع مقدس آموخته اند.
منبع : به گزارش میهن تجارت

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/902735/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازدید رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از «نمایشگاه ابرهای بی‌پایان راه ابریشم»

انتصاب دبیر هفته کتاب

زندگی رسم خوش آیندی است!

کلانتری: از نفت مسجدسلیمان جدا شدم

اسکوچیچ: می‌رویم که ببریم

رونمایی نساجی از سهرابیان مقابل آبی‌ها

ورود تدریجی وزارت ورزش به امور سرخابی‌ها

موقعیت عالی برای تراکتور روی دروازه روشن کلاب

گل اول تراکتور توسط حسین زاده

گل دوم تراکتور توسط حسین زاده

پرین دیشب درخشید، امروز با یووه تمدید کرد!‏

اگر رودریگو نیست، براهیم به ال‌کلاسیکو می‌رسد

ستاره گلزن تراکتور: 99 در حد 100

سی و دومین جشنواره تئاتر استان در اردبیل برگزار می شود

ویدئوهای ارتش رژیم صهیونیستی از رزمندگان مقاومت اسطوره می‌سازد

محاکمه‌ یک جسد نمایشنامه خوانی می‌شود

سه اپیزود با نگاهی به 50 سال بعد از جنگ/ «1417» روی صحنه می‌آید

عرفان طهماسبی میداندار کنسرت‌های آبان‌

سرشماری کشاورزی مطابق با آخرین تقسیمات کشوری باشد

یکه‌تازی عرفان طهماسبی در کنسرت‌های آبان ماه

مقاومت، رژیم صهیونیستی را در صحنه راهبردی و میدان شکست داده است

توزیع 26 سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد شهرستان پاوه

دیدن | این صحنه همه استقلالی‌ها را غصه دار می‌کند!

«مشروع» آماده نمایش شد/ «دُژَم» کلید خورد

(ویدئو) بغض هواداران استقلال با دیدن این صحنه از ستاره تیمشان شکست!

یکه‌تازی عرفان طهماسبی در کنسرت‌های آبان ماه+ عکس | رصد روز

پایان تصویربرداری سریال «معجون عروسکی» با بازی بهنوش بختیاری

پیشتازی عرفان طهماسبی در کنسرت‌های آبان ماه

روزنامه «الشرق»: با وجود تلاش‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها السنوار به اسطوره تبدیل شد

5 راز شوکه‌کننده از پشت‌صحنه فیلم درباره الی

نشست تبیینی «دنیای ناامن سایبری» در سنندج برگزار شد

برنامه ریزی برای ایجاد پوشش ارتباطی پایدار و باکیفیت برای 35 هزار نفر از روستاییان

دانشگاه آزاد دهدشت صاحب آزمایشگاه استاندارد مصالح ساختمانی می‌شود

برنامه‌ریزی ایجاد پوشش ارتباطی پایدار برای 35 هزار نفر از روستائیان کردستان

برنامه‌ریزی ایجاد پوشش ارتباطی پایدار برای 35 هزار نفر از روستاییان کردستان

بارش ‌برف استان کردستان را هم سفیدپوش کرد + فیلم

جمالی: صاحب نظران اقتصادی و سیاسی به حضور رئیس جمهور در اجلاس بریکس خوش بین هستند

اجرای توافقنامه ایران و عراق، ثبات و امنیت مناطق کُردنشین را در پی خواهد شد

تساوی بعثت کرمانشاه و سایپای تهران

تکرار تاریخ؛ از هیروشیما تا غزه!

10 بازارچه محلی با توافق کشور پاکستان ایجاد می‌شود

عارف رئیس سازمان ملی هوش مصنوعی شد

قیمت دینار عراق امروز (3 آبان 1403) ؛ افزایش قیمت

ترخیص کالا در گمرکات کشور سرعت می‌گیرد

عده‌ای بانک می‌زنند که بانک بزنند!

بریکس اعلام نارضایتی از راهبری بانک جهانی توسط آمریکاست

ساخت هشت کارخانه و فعال شدن اقتصاد معادن در سیستان و بلوچستان

نقش مهم اعضای بریکس در اقتصاد جهانی

رشد 650 درصدی اعتبارات ملی صنایع‌ دستی خراسان‌ شمالی

تشکیل بانک توسعه نوین در اجلاس بریکس + فیلم