عصر کرد

آخرين مطالب

واکنش‌ها بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ احتمال خسارات 170 میلیون دلاری نتفلیکس از «بچه گوزن» اجتماعی

واکنش‌ها بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ احتمال خسارات 170 میلیون دلاری نتفلیکس از «بچه گوزن»
  بزرگنمايي:

عصر کرد - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگران معروف هری پاتر سکوتشان را درباره مرگ هم‌بازی خودشان مگی اسمیت شکستند و درباره نقش و اهمیت او صحبت کردند.
دنیل رادکلیف که با او در دو کار "دیوید کاپرفیلد" و "هری پاتر" بازی کرده است، در بیانیه‌ای به مطبوعات گفت: «اولین باری که مگی اسمیت را دیدم 9 داشتم و فیلم‌نامهٔ دیوید کاپرفیلد - که اولین فیلم من بود - می‌خواندم، چیز زیادی از او نمی‌دانستم فقط خانواده‌ام وقتی فهمیدن قرار است با مگی اسمیت هم‌بازی شوم ذوق و شوق فراوانی داشتند.
این ماجرا مرا به‌شدت مضطرب کرد. نگران اولین ملاقات با او بود که او خیلی سریع کاری کرد تا احساس راحتی کنم. او سر صحنهٔ فیلم‌برداری به‌شدت مهربان بود و من آن قدر خوش‌شانس بودم که توانستم برای ده سال با او سر فیلم‌های هری پاتر کار کنم. مگی به‌شدت باهوش بود، بیانی صریح، قدرتمند و با شکوهی داشت.

عصر کرد

او تلفیقی از همه چیز بود هم‌زمان که می‌ترساندت، مجذوبت می‌کرد و همان اندازه بامزه و شیرین بود، این را از هرکسی که با او کار کرده بپرسید تأیید می‌کند.
من تا ابد قدردانم که آن‌قدر خوش‌شانس بودم که با او کار کنم و سر صحنهٔ فیلم‌برداری در کنار وقت بگذرانم. اسطوره کلمه‌ای است که زیادی استفاده می‌شود؛ ولی اگر برازندهٔ یک نفر باشد، آن مگی است. سپاسگزارم مگی.»
اما واتسون بازیگر هرماینی گرینجر هم در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام رابطه خود با مگی را این گونه تعریف کرد: «وقتی بچه‌تر بودم هیچ ایده‌ای از افسانه‌ای بودن مگی نداشتم، زنی که به اندازهٔ کافی خوش‌شانس بودم تا با او یک فضا را تجربه کنم، فقط الان که دیگر بزرگ شدم می‌فهمم و قدردانم که به معنای حقیقی کلمهٔ عالی بودن را در صحنه کار با من به اشتراک گذاشت. او واقعاً صادق، بامزه و با عزت‌نفس بود.» واتسون در ادامه با اشاره به فیلم هری پاتر گفت:
«مگی، پروفسور مرد زیادی بود و به خدا که تو توانستی خودت را اثبات کنی. ممنونم بابت همهٔ مهربانی‌هایت. دلم برات تنگ می‌شود."

عصر کرد

راپرت گرینت بازیگر ران ویزلی هم در پستی نوشت:
"قلبم با شنیدن این خبر شکست. مگی به‌شدت خاص بود، همیشه بامزه بود و همچنین همیشه هم مهربان بود. به‌شدت حس خوش‌شانسی می‌کنم که با او کار کردم و به‌خصوص احساس خوشبختی می‌کنم که با او در جوانی یک قطعه را رقصیدم و به اشتراک گذاشتم"

عصر کرد

تام فلتون بازیگر نقش دریکو مالفوی هم گفت:
«به‌شدت ناراحتم که با خبر مرگ مگی از خواب بیدار شدم. به‌راحتی می‌توانم بگویم که هیچ‌کس مثل او نیست. ممنون که از روز اول مراقبمان بودی. ممنون که نگذاشتی وقتی داشتم سر صحنه تغییر شکلت از خنده می‌مردم از صحنه بیندازند بیرون. مرسی که راه را به من نشان دادی. همگی چوب‌های جادویی‌تان را به نشانهٔ احترام بالا بیاورید.»
گری اولد من بازیگر سایروس سیاه هم به مطبوعات گفت:
«مگی اسمیت یکی از بهترین‌ها بود در کنار لارنس آلیویه (بازیگر و کارگردان) و جان گیل‌گاد (بازیگر انگلیسی)... آنهایی که استعداد خیره‌کننده‌اش را روی صحنه دیده‌اند می‌گویند که هیچ‌وقت نمی‌توانند فراموشش کنند. بازیگری با شکوهش در فیلم‌ها برای همه باقی می‌ماند تا ببینند و لذت ببرند. چنین هنرمندی هر نسل یکبار پیدا می‌شود تازه اگر شانس داشته باشیم.»
بچه گوزن پیروز می شود یا فیونا یا نتفلیکس خسارت 170 میلیون دلاری پرداخت می کند سریال بچه گوزن ساخت ریچارد گاد سریالی است که داستان مردی به نام دنی را دنبال می‌کند که توسط زنی به نام مارتا تحت تعقیب و آزار قرار گرفته است.
ابتدای سریال که در پلتفرم نتفلیکس پخش شده جملهٔ "بر اساس داستان واقعی" نشان‌داده‌شده و همین جمله ممکن است برای نتفلیکس یک اشتباه 170 میلیون‌دلاری باشد.
ریچارد گاد گفته است که داستان را بر اساس اتفاقی که در جوانی برای خودش افتاده است ساخته است. به گفتهٔ او زمانی که در یک کافه کار می‌کرده با زنی آشنا می‌شود و آن زن تا حدود چهار سال ریچارد را مورد تعقیب و آزار قرار می‌داده است. حدود چند روز پس از پخش سریال مردم و رسانه‌ها مارتای واقعی را پیدا کرده و او را مورد آزارهای بسیاری قرار داده‌اند.
فیونا هاروی زنی است که مارتا را از روی او ساخته‌اند.
او به‌تازگی از نتفلیکس به دلیل اقدام‌نکردن بیشتر برای مخفی نگه‌داشتن هویتش و گفتن دروغ راجع به او به مبلغ 170 میلیون دلار شکایت کرده است.
در سریال ما می‌بینیم که مارتا به جرم تعقیب و آزار دستگیر می‌شود؛ اما در واقعیت وقتی ریچارد اقدام به شکایت از فیونا می‌کند او فقط از پلیس یک هشدار می‌گیرد.
همچنین ادعا می‌شود که فیونا به ریچارد آزار جنسی رسانده و چشم‌های او را دریده که هر دوی این اتهامات در واقعیت رد شده‌اند.

عصر کرد

نتفلیکس پیشنهاد داده بود تا این ماجرا را بیرون از دادگاه حل کنند؛ اما فیونا و وکیلش این درخواست را رد و قاضی هم اجازه به ادامه‌دادن پرونده داده است.
قاضی گری کلاسنر گفته است که استفاده از جملهٔ "بر اساس داستان واقعی" تماشاگران را دعوت به باور سریال دعوت می‌کند و با اینکه اتهامات فیونا در واقعیت به‌شدت مذموم است؛ اما در فیلم خیلی وحشتناک‌تر از کارهای او در واقعیت نشان‌داده‌شده است.
او گفته است:
"فرق بسیاری بین دنبال‌کردن کسی و دستگیرشدن به اتهام تعقیب و آزار وجود دارد همان‌طور که بین آزار جنسی و رفتار نامناسب و همچنین هل‌دادن و چشم کسی را دریدن وجود دارد. با اینکه کارهای هاروی مذموم است؛ اما در فیلم طور دیگری نشان‌داده‌شده که می‌تواند بر ذهن تماشاچی تأثیر بدتری بگذارد."
در دفاع از خودش گاد ادعا می‌کند که فیونا سال‌ها او را مورد تعقیب قرار داده، برای او نزدیک 41 هزار ایمیل و 700 تا توییت فرستاده و وقتی پیش پلیس برای شکایت رفته است فقط به فیونا یک هشدار داده‌اند.
گاد همچنان گفته است که هم داستان هم سریال کمی تحریف شده و از اول هم قرار نبوده که همه چیز صحنه به صحنه بر اساس واقعیت بوده باشد. همچنین رسانه‌ها می‌گویند که گاد نمی‌خواسته از جملهٔ "بر اساس واقعیت" استفاده کند؛ اما به درخواست نتفلیکس این کار را کرده است.
کلاسنر از این خبر استفاده کرده و گفته است که این بدخواهی نتفلیکس را ثابت می‌کند اگر داستانی که آگاهی بر واقعی نبودنش را داشته‌اند به‌عنوان یک داستان واقعی پخش کرده‌اند.
او اضافه کرده:
"نتفلیکس باید می‌دانست که این اتهامات راجع به هاروی غلط است و با پخش‌کردنش به‌عنوان داستان واقعی مردم مارتای واقعی را پیدا می‌کنند و آزار می‌دهند؛ اما بااین‌حال هیچ اقدامی برای مطمئن شدن از واقعیت بودن داستان و یا تلاش بیشتر برای مخفی نگه‌داشتن هویت اصلی مارتا نکرده است."
هاروی گفته است که پس از لورفتن هویت او پیام‌های تهدیدآمیز زیادی داشته و حتی مدتی از ترس نمی‌توانسته خانهٔ خود را ترک کند.
در نهایت این مبارزهٔ قانونی همچنان ادامه دارد و مشخص نیست که در نهایت نتفلیکس برنده باشد یا فیونا هاروی.
ترجمه: رها رستمی
5757
کد خبر 1965342

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/896916/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لزوم جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی/تقدیر از راهبری کشاورزی کردستان

عجیب ترین واکنش های بازیکنان در تونل استادیوم

مراقبت ویژه بایرن از موسیالا؛ باید برای بارسا آماده باشی!

ضربات دروازه چگونه فوتبال را دگرگون کردند؟

خلاصه بازی الفسبورگ 1 - آاس رم 0

درخواست تن‌هاخ از هواداران؛ صبر کنید تا پیشرفت کنیم!

حمایت مگوایر از تن‌هاخ؛ او ما را نجات می‌دهد!

خلاصه بازی چلسی 4 - خنت 2

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مردم استان

میزبانی ورزشگاه تختی از لیگ برتر بعد از 6 سال

اگه آرنه اسلوت همون یورگن کلوپ باشه چی؟

روانخواه: از دهان شیر امتیازها را در می آوریم

الاتحاد با درخشش بنزما همچنان در تعقیب الهلال!

برونو فرناندز اخراج شد؛ پورتو 3-2 منچستریونایتد

گل سوم منچستر یونایتد به پورتو توسط هری مگوایر در دقیقه 90+1

دربی 65؛ استقلال 1 –1 پرسپولیس

گل دوم خنت توسط گاندلمن؛ چلسی 4-2خنت

تساوی دقیقه نودی منچستریونایتد و شکست رُم در لیگ اروپا

تک گل الفسبورگ برابر رم از روی نقطه پنالتی

شهید آل هاشم الگویی برای تمام مسئولان است

سخنانی مهم که در حضور رهبر معظم انقلاب مطرح شد/ از سید علی مدنی‌زاده؛ دکترای اقتصاد دانشگاه شیکاگو آمریکا و ریاست دانشگاه مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف و دارنده نشان برنز المپیاد جهانی ریاضی سال 2000

جذب گردشگر سبب تقویت و رشد اقتصاد کشور است

واکنش وزیر اقتصاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل

دو خط کتاب/ پس قضاوت نکن

صحبت های دلنشین اردشیر رستمی

ایمان عالمی: هواداران روز شنبه ما را تنها نگذارند

گل سوم پورتو به منچستر یونایتد توسط سامو اومورودیون در دقیقه 50

گل اول خنت توسط واتانابه به چلسی؛ چلسی 2_1 خنت

برترین گل‌های ماه سپتامبر باشگاه منچسترسیتی

گل کریستوفر انکونکو به خنت؛ چلسی 3_1 خنت

گل کیرنان دوزبری هال به خنت؛ چلسی 4_1 خنت

پیروزی 2-1 الاتحاد برابر الاخدود در روز گلزنی کریم بنزما

سیوهای برتر هفته 6 سری آ

توماس مولر: هدف بزرگ‌مان فینال سی‌ال در خانه است

مدیر استقلال: نکونام و بختیاری‌زاده سرمایه‌های باشگاه هستند

جام جهانی فوتسال | آرژانتین 3-2 فرانسه؛ صحنه فینال تمام آمریکایی آماده شد؛ پایان راه عجیب خروس‌ها!

ارتش یمن صحنه هایی از هدف قرار دادن نفتکش انگلیسی را منتشر کرد+فیلم

حزب‌الله لبنان صحنه‌هایی از هدف قرار دادن مقر موساد در تل‌آویو را منتشر کرد

ببینید | صحنه‌هایی از هدف قرار دادن پایگاه گلیلوت و مقر موساد توسط حزب الله

ایران در دفاع از حقوق مظلومین با هیچ قدرتی تعارف ندارد

واکنش‌ها بازیگران هری پاتر به مرگ مگی اسمیت 89 ساله/ احتمال خسارات 170 میلیون دلاری نتفلیکس از «بچه گوزن»

فال انبیا فردا جمعه 13 مهر 1403

قدردانی مدیر حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج)

جهاد کشاورزی کردستان در بازرسی‌ها سرآمد بوده است

علی خورسندیان سرپرست جدید بانک مسکن کیست؟

وزیر اقتصاد لبنان: حملات اسرائیل در حال ویران کردن کشور است

وجود تالاب‌های 11گانه، پلدختر را به یک برند تبدیل کرده است

بعثت کرمانشاه به آریو اسلامشهر باخت

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه مسئول رفع مشکلات استادیوم آزادی شد

وضع استادیوم آزادی قبل از بازی تیم بعثت بهبود یابد