عصر کرد

آخرين مطالب

نعمتی: می‌خواهم عضو تیم 2026 جام‌جهانی باشم ورزشي

نعمتی: می‌خواهم عضو تیم 2026 جام‌جهانی باشم
  بزرگنمايي:

عصر کرد - ورزش 3 / علی نعمتی وقتی با ادعای حضور در تیم ملی از پرسپولیس جدا شد جو منفی بزرگی را علیه خود دید و خیلی‌ها این موضوع را تنها به واسطه خواسته‌اش برای دریافتی بیشتر مرتبط دانستند. مدافع مشهدی پرسپولیس که برای حضور در این تیم منزل شخصی‌اش را فروخته بود اما در ریسکی بزرگ از جمع سرخپوشان جدا شد و اکنون در فولاد روز به روز به خواسته‌اش نزدیک‌تر می‌شود. او در اردوی تیم ملی حاضر شده و در قلب دفاعی فولاد و پستی که به آن علاقه دارد، توانسته زیر نظر یحیی گل‌محمدی بدرخشد.
از بازی با فولاد شروع کنیم؛ یک برد خارج از خانه و البته با کلین‌شیت که محبوب مدافعان است.
بازی سختی بود. اینکه اکنون هوادار در پایین جدول حضور ندارد، دلیل بر ضعف این تیم در این مقطع از فصل نیست و همانطور که دیدید موقعیت‌های خوبی هم شکل دادند اما ما توانستیم با مالکیت توپ و فرصت‌طلبی مناسب و در نهایت سود بردن از تجربه، به نتیجه دلخواه برسیم. خب طبیعی است که هر مدافع و دروازه‌بانی دوست دارد با کلین‌شیت بازی را پایان دهد و این مطلوب ماست. خوشبختانه در این بازی هم دروازه ما بسته ماند و در پایان هفته پنجم با دریافت دو گل دومین خط دفاعی را در اختیار داریم و تلاش خواهیم کرد بهتر از این باشیم و شرایط خوبی را دنبال کنیم.
فولاد متفاوت از فصول گذشته ظاهر شده و توانسته اکنون در بالای جدول حاضر باشد.
این اتفاق خوبی برای ما و البته هواداران است. همه ما با این انگیزه در فولاد حاضر شدیم تا بتوانیم شرایط خوبی را دنبال کنیم و هواداران را خوشحال کنیم. با تفکرات آقای گل‌محمدی بازی به بازی پیش خواهیم رفت و امیدواریم به نتیجه مطلوبی در پایان برسیم.
اما رسیدن به عنوان سخت خواهد بود.


قطعا در رقابت با دیگر مدعیان هر بازی سخت خواهد بود. اما باید همیشه ذهنیت برنده داشته باشید تا در نهایت به اتفاقات خوبی برسیم. دو جام پیش رو قرار دارد و فولاد خوزستان نیز سابقه خوب و درخشانی دارد. برای من هم فصل گذشته علی‌رغم اینکه در فولاد حضور نداشتم اما وضعیت آن در پایین جدول ناراحت کننده بود. ما بالاترین توان را به کار خواهیم گرفت تا اتفاقات خوبی را در پایان فصل شاهد باشیم.
جدایی‌ات از پرسپولیس اما عجیب بود. جدایی از تیمی که تمام سرمایه‌ات را برای اینکه به آن بیایی هزینه کردی و با درآمد سه فصل حضورت قطعا بار دیگر نمی‌توانی ساختمانی که فروختی را دوباره بخری.
برای پرسپولیس همیشه احترام قائل بودم و هستم. الان هم نمی‌خواهم درباره آن مسائل حرفی بزنم و عضوی از فولاد خوزستان هستم و حرفه‌ای نیست. من آن زمان به نظرم بهترین تصمیم را گرفتم. پرسپولیس تیم بزرگی است و طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد عضوی از آن باشد. متاسفانه پرداخت رضایت‌نامه زیاد جدی گرفته نمی‌شود و مدیران به آن توجه نمی‌کنند. وقتی شما برای انتقال بازیکن خودت درخواست مبلغ رضایت‌نامه داری، طبیعی است وقتی مربی بازیکنی از تیم حریف را بخواهد باید برای رضایت‌نامه‌اش هزینه کنی. در آن مقطع این اتفاق نیفتاد و ترجیح دادم خودم برای آینده‌ام چنین تصمیمی بگیرم. شاید از نظر مالی ضرر کردم اما هیچ مشکلی نیست و از تصمیمم راضی‌ام.


و جدایی از پرسپولیس در شرایطی که خواهان تمدید قراردادت بودند. مسائل مالی در میان بود یا همین ادعایی که برای فرصت بیشتر و حضور در تیم ملی داشتی؟
شما چیزی غیر از آنچه که گفته بودم می‌بینی؟ الان خدا را شکر که فرصت مناسبی زیر نظر آقای گل‌محمدی دارم و آقای قلعه‌نویی نیز فرصت حضور در اردوی تیم ملی را به من داده است و در پست تخصصی‌ام به کار گرفته شدم. هرچند در پست غیرتخصصی هم هیچ‌وقت کم نگذاشتم و در بدترین شرایط مصدومیت و بدنی هم با توجه به نیاز تیم به دنبال این بودم تا رضایت کادرفنی و هواداران را برآورده کنم و پیش وجدانم راحت باشم.
ولی هیچ‌وقت ارتباط نزدیکی با هواداران علی‌رغم گلزنی در دربی و بازی در پست غیرتخصصی برایت شکل نگرفت.
وظیفه من به عنوان بازیکن تمرین، تمرین و تمرین و در اختیار تیم بودن بود و هست. گفتم که با مصدومیت سخت برای پرسپولیس به میدان رفتم و وجدانم راحت است که همیشه تلاشم را کردم.
و اکنون رقابت بزرگ برای تیم ملی. چقدر برای خودت در این وضعیت شانس حضور در جام جهانی بعدی را قائلی؟
ممنونم از کادرفنی تیم ملی و آقای قلعه‌نویی که این فرصت را به من دادند و اکنون تلاش من بیشتر خواهد شد. باید بهترین عملکرد را در فولاد داشته باشم تا این فرصت در تیم ملی به من داده شود. هیچ چیز در فوتبال آرزو و رویا نیست. فوتبال به ما یاد داده که همه چیز با تمرین و تمرین و تمرکز و هدف به دست می‌آید.
قطعا هدف من در وهله اول موفقیت با فولاد خوزستان و خوشحالی هواداران عزیز اهوازی خواهد بود و در ادامه نیز برای تیم ملی نیز بالاترین توان و تمرکزم را قرار خواهم داد و این هدف بزرگ من است.
درباره دربی این هفته نظری نداری؟
طبیعی است که با توجه به حضورم در فولاد خوزستان حرفه‌ای باشد که تمام تمرکزم روی تیم خودم باشد. با این حال مسلما پرسپولیس همیشه جایگاه بزرگی در قلب من خواهد داشت. تیمی که بخش بزرگی از دوران فوتبالی‌ام در آن حضور داشتم و برای هم‌تیمی‌های سابقم بهترین اتفاقات را آرزو می‌کنم و امیدوارم موفق باشند. برای فولاد نیز قطعا این هدف و ذهنیت ماست که برنده باشیم و این را بازی به بازی ادامه دهیم. حق این تیم قطعا حضور در جمع مدعیان است و خوشحالی هواداران از بزرگ‌ترین وظایف ماست که آن را دنبال خواهیم کرد و قول می‌دهیم فصل خوبی را شکل دهیم.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/890697/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی کتاب «دیگچه»

به داغ عشق شهیدان چکیده لاله‌ی شعر

جوراب به معنای گور پا است!

چرا ادبیات دفاع مقدس مهم است؟

در اینتر بیش از هر کسی از لائوتارو می‌ترسم

تورام در دربی به رونالدو می‌رسد

علیه بارسا و سیتی؛ تمدید با بهترین بازیکن لیورپول

نعمتی: می‌خواهم عضو تیم 2026 جام‌جهانی باشم

این چه روش رفتن بود؛ کیلیان ناامیدم کردی!

اشتباه غیرعادی بهترین دروازه بان جهان

شمسایی با بیماری شدید مقابل فرانسه

واکنش علیپور به حواشی پنالتی کنعانی‌زادگان

جریمه سنگین سپاهان؛ مالی و تماشاگر!

محرومیت سنگین برای داوود رفعتی!

امدادرسانی به 7 حادثه‌دیده در محور لردگان به بروجن

تکل عجیب لیساندرو مارتینز سوژه شبکه‌های اجتماعی شد / عکس

فنونی‌زاده: استقلالی‌ها در دربی بهتر است برای داوری شلوغ نکنند/ امیدوارم علیپور گلزن دربی باشد

نمایش مانیفست پرتاب نارنجک به روی صحنه رفت

روایت مَعبَر به مدت شش شب برگزار می‌شود

«روایت مَعبَر» در باغ موزه قصر

گواردیولا: می‌خواهند ما را از صحنه روزگار محو کنند!

برای جذاب بودن نیاز به خواننده و ستاره سینما نیست

«فقط خودم» را با امید ببینید

«الکترا» در قزاقستان اجرا می‌شود/ معرفی بازیگران «جزیره لؤلؤ»

گسل رباط قره بیل فعال شده است

«الکترا» در قزاقستان اجرا می‌شود

زایمان موفق مادر باردار روستای اسپیتل گابریگ جاسک در آمبولانس

صحنه جنگ را به صورت کامل ببینیم

خلق صحنه‌ای جالب در مسابقات بوکس + فیلم

افشاگری نماینده رباط کریم در مجلس از فساد در رأس یکی از ادارات دولتی/ با وجود اتهامات مالی همچنان به کار خود ادامه می‌دهند

انتقال تجربیات آموزشی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر ارزشمند است

«روایت مَعبَر» از امروز در باغ موزه قصر اجرا می‌شود

زنگ آغاز سال تحصیلی در کردستان نواخته شد

پیش بینی وزش باد شدید در کردستان

"کردستان" نماد وحدت، عشق و ارادت به پیامبر مکرم اسلام

70 زندانی در کردستان به مناسبت هفته وحدت آزاد شدند

«خانه ما» به سنندج رسید

آزادی 70 زندانی در کردستان به همت یک خیر در هفته وحدت

کردستان| وزیر کشور عازم طبس شد

آیین بازگشایی مدارس با حضور وزیرکشور در سنندج

هشت پژوهشگر کردستانی در لیست دانشمندان 2 درصد برتر جهان قرار گرفتند

یک طلا، یک نقره و 5 برنز تیم‌های ملی کاراته بزرگسالان ایران در آسیا

آشنایی با نخستین پزشک شهید جمهوری اسلامی ایران

«خانه ما» به سنندج رسید/ پخش فصل سیزدهم از شبکه دو

«خانه ما» به سنندج رسید / پخش فصل سیزدهم از شبکه دو

318 بیمار خارجی در بیمارستان‌های کردستان درمان شدند

رقابت «خانه ما» به سنندج رسید/ پخش «مرد ریلی»، «وادی» و «فرزندان ایران»

احداث 2 آبشخور در منطقه شکارممنوع امروله و دالاخانی شهرستان صحنه

ریزپلاستیک‌ها از راه تنفس می‌توانند وارد مغز شوند

شکست‌ها را به پیروزی تبدیل خواهیم کرد