عصر کرد

آخرين مطالب

فال انبیا فردا سه شنبه 12 تیر 1403 اجتماعی

فال انبیا فردا سه شنبه 12 تیر 1403
  بزرگنمايي:

عصر کرد - فال انبیا یا فال انبیا الهی یکی از قدیمی‌ترین فال‌ها میان ایرانیان از گذشته تا امروز است. روزانه بسیاری از افراد برای انجام کار‌های روزانه به فال انبیا الهی رجوع می‌کنند. افرادی که باور عمیقی به انبیا الهی دارند با گرفتن این نوع فال در تصمیم‌گیری روزانه مسیر درست را پیدا می‌کنند و هم از نظر آرامش روانی، تسکین‌خاطر پیدا می‌کنند.
به گزارش «زی‌سان»، در فال انبیا شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از 26 انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید.
فال انبیا برای آینده‌نگری و پیشبرد امورات در آینده نیز بسیار پر کاربرد است. آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال انبیا الهی واقعی سه شنبه 12 تیر 1403 است.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین فروردین حضرت یحیی‌
ای صاحب فال، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری خلاص می‌شوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می‌شود. سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هرروزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای به جای آری که موفق و درستگار خواهی شد، انشاءالله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین اردیبهشت حضرت یعقوب‌
ای صاحب فال، از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار به زودی بهبود می‌یابد. اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری، خبر خوشی به تو می‌رسد و ترا از نگرانی‌ها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را به‌جای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین خرداد حضرت اسماعیل‌
ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی.‌ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیک بختی است. به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می‌شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین تیر حضرت آدم‌
ای صاحب فال بدان و آگاه باش که ستاره بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگار و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت به جای اور و در هرکاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل بگریز و از تولید نسل زیادتر دو فرزند خودداری کن که هرجا حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا، برآورده می‌شود. انشالله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین مرداد حضرت خضر‌
ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که حاجت تو را روا کند، از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند. زنهار راز دل خود را به کسی نگو شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت می‌کند، اما تو با کسی دشمنی نداری خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی. روز ها‌ی شنبه و پنج شنبه بر تو مبارک است دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی. دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی انشا الله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین شهریور حضرت هود‌
ای صاحب فال، بیماری تو به لطف و کرم پروردگار، شفا خواهد یافت و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران مباش و به لطف خداوندی ایمان داشته باش و به درگاه او استغفار کن که تغییری در وضع تو پیدا خواهد شد که بسلامت می‌رسی و انبساط خاطر پیدا می‌کنی، انشاء الله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین مهر حضرت یونس‌
ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با خانواده‌ای ثروتمند وصلت خواهی کرد که از وصلت عواید زیادی نصیب تو خواهد شد، شکر این نعمت به جای آور و به عبادت کوش و لباس دیانت پوش و خدای را مکن فراموش و همواره به هوش باش و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین آبان حضرت یوشع
در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار می‌گیرد. چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا می‌کنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می‌شود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می‌شود.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین آذر حضرت یوسف‌
ای صاحب فال، بخت با تو یار است و حامی تو پروردگار است، تو در کنف و حمایت پروردگار، از دست اشرار گزندی نخواهی دید. رازی دردل داری، آن را نگهدار و باکسی در میان مگذار که مورد حسد قرار گیری، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند با توست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تا کامروا گردی، انشاءالله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین دی حضرت ابراهیم‌
ای صاحب فال! این نیّت که کرده‌ای به غایت خوب است و از غم رها گردی. قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود. تو را چشم زخمی رسیده، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان می‌رسی. روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد، اما روز‌های دیگر در میان خصومت مرو تا آن که به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنو. انشاء الله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین بهمن حضرت اسماعیل‌
ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی.‌ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیک بختی است. به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می‌شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.
فال انبیا 12 تیر 1403 برای متولدین اسفند حضرت داوود‌
ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو. امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت. تا چند روز دیگر خشنود می‌شوی و اگر غایبی داری خبر او می‌رسد و کار‌ها به مراد تو خواهد شد ان شاالله. در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناه کار دوری کن.
tags # فال انبیا ، فال ، تیر ماه سایر اخبار

عصر کرد

(تصاویر) سگ آلابای؛ سگی که ولادیمیر پوتین عاشق آن است و نماد غرور ملی ترکمنستان است

عصر کرد

اسب «کُرد» زیباترین اسب ایران؛ کدام اسب کُردی بهتر است؛ جاف، افشاری یا سنجابی؟!

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/852353/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فینال خاطره انگیز؛ اسپانیا - آلمان در یورو 2008

رودیگر: اسپانیا باید از ما بترسد

رونالدو نازاریو تیم رویایی خود را معرفی می‌کند؛ خبری از کریستیانو نیست!

رافینیا، نخستین بازیکنی که امسال موفق به گلزنی از روی ضربه ایستگاهی می‌شود

ترکیه و پازل عجیب یک هشتم نهایی

تحلیل نوریس باقری از بازی ترکیه و اتریش

گوشه‌هایی از تمرین تیم ملی والیبال جوانان اعزامی به قهرمانی آسیا

با این دو تمدید، رئال فصل را پرقدرت شروع می‌کند

تقدیر اشتباهی از سیروان در برنامه نود!

آلمان - اسپانیا؛ کپی برابر اصل

جلیلی: دشمن امروز نگران همبستگی و اتحاد ملت ایران است

فال انبیا فردا پنج شنبه 14 تیر 1403

حمایت سفیر آمریکا از سفر بارزانی به بغداد

پزشکیان با پشتوانه مردم در اجرای برنامه‌هایش موفق می‌شود

حمایت جمعی از دانشگاهیان اصفهان از سعید جلیلی

دو قطبی نباید باعث آسیب در کشور شود

ما باید در 4 سال آینده سال رشد منفی اقتصاد را جبران کنیم

معرفی برگزیدگان جایزه «قلم زرین»

به سبک معرفی کریستیانو؛ معارفه 80 هزار نفره امباپه

دعوت «زهرا نعمتی» از مردم برای حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

تاثیر رنگ‌ها در ورزش؛ آیا واقعا همیشه قرمز برنده است؟

سانتر منجر به گل دوم ترکیه توسط «آردا گولر» و شادی خاص او که با خشم و پرتاب بطری هواداران اتریش پاسخ داده شد

هشدار کروس به آلمانی‌ها؛ یامال بسیار خطرناک است

قربانی: تیراندازان با استعانت از امام رضا (ع) راهی المپیک می‌شوند

10 مهاجم برتر فصل 2023/24

امیدواری پدری؛ این بازیکن در بارسا عالی خواهد شد

ستاره ایتالیا: قوی‌تر برمی‌گردیم

اینتر ستاره سری A را خرید

حرف‌های تند و طوفانی بیرانوند

مردم با حضور در انتخابات انسجام خود را ثابت کنند

سعید جلیلی در میان حامیان سنندجی (+عکس)

افتتاح پروژه‌های 27 ساله کردستان با همت شهید رئیسی ‌

جلیلی: پیشرفت زمانی حاصل می‌شود کە عدالت وجود داشتە باشد

خبر «خنثی‌سازی سوء‌قصد به جان یکی از نامزدهای انتخاباتی» تکذیب شد

حمایت 60 اقتصاددان از سعید جلیلی+اسامی

جلیلی قادر به اصلاح ساختار اقتصادی ناعادلانه و ربوی است

واژگونی مینی بوس در کرمانشاه با 17 مصدوم

سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخاباتی صحت دارد؟

نمادهای اسلامی و ایرانی در زیباسازی شهر استفاده شود

سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخاباتی؛ دادستان کرمانشاه توضیح داد

واژگونی خونین مینی‌بوس درکرمانشاه

استجازه رهبر انقلاب برای اجرای 2 پروژه ریلی کرمانشاه- خسروی و مبارکه- شهرکرد

عاشق پذیرش کامل داره از معشوق!

سخنی زیبا از مولانا

روایتی از زندگینامه پیتر اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی دانمارک و منچستر یونایتد

تصاویر جالب و پربازدید از مسابقات یورو 2024

نوستالژی ؛ آرژانتین در نیمه‌نهایی جام جهانی، ایتالیای میزبان را در ضربات پنالتی شکست داد و به فینال صعود کرد

اظهارات «علیرضا بیرانوند» درمورد فسخ قرارداد با پرسپولیس

سال 2016 در چنین روزی؛ خروس‌ها با شکافتن قلب دفاعی ایسلند توسط گریزمان به گل رسیدند

امباپه، هدیه دروازه‌بان پرتغال برای رونالدو!