عصر کرد

آخرين مطالب

حرف‌های مهم ربیعی با هواداران: بگذارید تمرکز کنیم ورزشي

حرف‌های مهم ربیعی با هواداران: بگذارید تمرکز کنیم
  بزرگنمايي:

عصر کرد - ورزش 3 /محمد ربیعی قبل از دیدار حساس تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری حضور یافت و توضیحات مفصلی را درباره شرایط تیم خود انجام داد.
مشروح صحبت‌های ربیعی را در ادامه می‌‌خوانید:
**ما و گل‌گهر شناخت خوبی از هم داریم
به تیم گل‌گهر خوشامد می‌گویم. بازی در شهر اصفهان است و امیدوارم بازی فردا بازی‌ای باشد که هردو تیم سلامت از آن خارج شوند. در نهایت بازی خوبی شود. می‌دانم که هردو تیم شناخت نسبتا خوبی از هم دارند. 7، 8 هفته از مسابقات گذشته است. تیم گل‌گهر بازی کمتری انجام داده و بعد از مدت زمان زیادی که بازی نکرده به زمین می‌آید. ما هم از بازی با استقلال بیرون می‌آییم و فکر می‌کنم دو تیم شناخت خوبی از هم داشته باشند. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی باشد و در نهایت ما بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.

عصر کرد

**هر بازی سبک خودش را می‌طلبد


هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و مرتبط با هر بازی شرایط خاصی را در نظر می‌گیریم. ما در بازی مقابل سپاهان در همین اصفهان و در فولادشهر مالکیت بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم. مقابل سپاهانی که خودش جزء برترین تیم‌ها از نظر بازی مالکانه است. در بعضی بازی‌ها باید توپ را در اختیار حریف بگذاریم و نسبت به آن کار انتقال و ترانزیشن را انجام بدهید. در جایی هم نیاز هست که شما مالک توپ باشید. نسبت به نوع کیفیت بازیکنانی که در تیم اختیار دارید، شما انتخاب می‌کنید.
**تیم‌های معتبر دنیا هم فراز و نشیب دارند
با نوسان تیم خودمان موافق نیستم. ذات طبیعی فوتبال شاید این نباشد. فوتبال ذات خود را دارد. حال اینکه در دنیا خیلی کم و به ندرت پیدا می‌کنیم که تیم‌های برجسته و حتی در لیگ‌های معتبر دنیا به صورت یکنواخت و ثابت جلو بروند. فوتبال پر از فراز و نشیب‌ها است. بعضی وقت‌ها شما در یک بازی اتفاقات خوب برایتان نمی‌افتد و اتفاقاتش بد و منفی است. یک جایی هم اتفاقات خوب برای شما رخ می‌دهد. از این رو شما در تیم‌های معتبر دنیا هم می‌توانید در فصل‌های مختلف عملکرد متفاوتی ببینید.


**ساعت‌ها درباره مشکلات ذوب‌آهن حرف بزنم
در مجموعه ذوب‌آهن و تیم ما در رابطه‌اش می‌توانم ساعت‌ها صحبت کنم که چه مشکلاتی وجود دارد. مدل من اما اینطور نیست که مشکلات را در رسانه‌ها بگویم. من خیلی سعی کردم نظم تیمم را مثل همیشه حفظ کنم. با همه مشکلاتی که داریم، بعضی وقت‌ها اتفاقات فوتبالی هم مثل بازی با آلومینیوم رخ می‌دهد. یک اتفاق فوتبالی هم می‌‌تواند در بازی با استقلال رخ بدهد. من در کنفرانس بعد از بازی هم گفتم، نه آن ماندنی است و نه این ماندنی است.
**این تیم باید بهتر تقویت می‌شد
فوتبال و لیگ یک دوران است و در نهایت من به عنوان یک سرمربی در این پنج سالی که در لیگ برتر هستم تمام تلاشم این بوده که در انتهای فصل مسئولیتی که نسبت به تیمی دارم را به خوبی انجام بدهم. به فضل الهی در فصول گذشته فراتر از هدف‌گذاری که برای ما تعبیه شده عمل کردیم. امیدوارم که امسال هم بتوانیم کار خوبی انجام بدهیم، ولی تیم ذوب‌آهن حتی نسبت به سال گذشته خودش لیاقت این را داشت که بهتر تقویت شود و برای هدف بزرگ‌تری بجنگد.
**هواداران ذوب‌آهن به اندازه بضاعت انتظار داشته باشند
متاسفانه با وجود کسب رتبه پنجمی این اتفاق رخ نداد اما می‌شود گفت که در مضیقه هستیم. یک بضاعتی داریم و من به همه هواداران ذوب‌آهن با صدای رسا اعلام می‌کنم که باید نسبت به بضاعت و ظرفیتی که الان در تیم ذوب‌آهن هست، از این تیم توقع داشته باشند، اما همین مجموعه با تمام توان برای اعتلای نام این باشگاه بزرگ و قدیمی و اصیل تلاش خواهد کرد.
**سه بازیکن را در بازی با گل‌گهر نداریم
ما در بازی فردا سه بازیکن تیم خود را در اختیار نخواهیم داشت. آقای کامیابی‌نیا و آقای گرامی 4 اخطاره هستند و آقای چابرادزه هم مصدوم هستند. این سه بازیکن قطعا برای بازی فردا در اختیار ما نیستند.

عصر کرد

**هواداران تا ثانیه آخر حمایت کنند
از هواداران عزیزمان هم می‌خواهم که یاور ما باشند. به هر حال روزهایی هم هست که تیم نتیجه نمی‌گیرد. از آنها می‌‌خواهم تا لحظه آخر و تا حتی ثانیه آخر حامی این تیم باشند. در بازی مقابل آلومینیوم اراک هم من بعد از بازی در کنفرانس خبری از تمام ذوب‌آهنی‌های عزیز عذرخواهی کردم و گفتم که یک اتفاق بوده است. شکست هم مسئولیتش برعهده من است. وظیفه خودم می‌دانستم و سعی کردم در آن تایم دو هفته از بازی اراک تا استقلال به کمک بچه‌ها کاری را انجام بدهیم که در پایان بازی با استقلال خوشحال باشند.
**بازی قبل دو بر صفر عقب بودیم و می‌توانستیم جبران کنیم
تیم ما تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌ها است که تعداد جوانانش زیاد است. اگر هوادار تا آخرین ثانیه حامی تیمش باشد این امیدواری وجود دارد که هر لحظه تیم به بازی مسلط باشد و برگردد و بتواند بازی را از لحاظ ذهنی تحت کنترل بگیرد. اینکه بیاییم حالا با هرگونه اختلاف نظرها و مشکلاتی که هست، هر حرفی بزنیم ربطی به محمد ربیعی و تیم ندارد. من با آنها هستم و به اختلاف نظرهایی که فراتر و بیرون تیم فوتبال هست کاری ندارم اما این وقتی می‌آید در جریان بازی، مثلا 30 دقیقه هنوز به پایان بازی مانده و حرفی زده می‌شود، تیم جوان ما از لحاظ ذهنی در وسط بازی بهم می‌ریزد. مثلا در آن بازی ما دو بر صفر عقب بودیم و شاید می‌توانستیم کامبک بزنیم. به هر حال هواداران ناراحت بودند اما اگر بیشتر امیدواری بدهند و حامی تیم باشند، این امیدواری برای بازگشت در حین بازی وجود دارد. اگر فشار هواداران زیاد شود، تیم جوان ما اثر معکوس دریافت می‌کند.
**انتظار از هواداران این است...
به تک تک ذوب‌آهنی‌ها و اصفهانی‌های عزیز ارادت دارم و ارادت خودم را ثابت کردم. در خیلی از زمان‌ها این را ثابت کردم. انتظارم این است که وقتی قدم به چشم‌های می‌گذارید و به استادیوم می‌آیید تا لحظه آخر حامی تیم ما باشید و بدانید که من و شاگردانم با تمام وجود برای شما تلاش خواهیم کرد و هرچه که داریم در طبق اخلاص می‌گذاریم تا دل شما شاد باشد.
**آبروی خودمان هم وسط است
آبروی ما اینجا وسط است و دوست داریم که برای اعتلای آبروی خودمان هم تلاش بکنیم. این را گفتم که بگویم از باخت به اراک غمگین و از برد استقلال شاد هستیم. در حقیقت نباید به خودمان مغرور شویم. فوتبال برد و باخت دارد. مهم این است که تا آخرین لحظه حامی تیم باشید. با همه بالا و پایین‌ها سعی کردم که دوستانه و برادرانه یک نصیحتی انجام بدهم. فکر کنم هوشمندانه صحبت کردم تا خیلی‌ها متوجه شوند.
**فردا درباره محل میزبانی‌مان صحبت می‌کنم
قطعا بعد از پایان بازی فردا در رابطه با محل مسابقه خودمان صحبت خواهم کرد. به هر حال تیمی الان در لیگ 6 بازی خود را بیرون از خانه انجام داده و یکی از آنها هم میزبانی خودمان بوده است که به مشهد مقدس رفتیم. این هم دغدغه است.
**امیدوارم تیم محق، پیروز شود
بازهم به تیم گل‌گهر خوشامد می‌گویم. گل‌گهر باشگاه بسیار بزرگ و باشخصیتی است و امیدوارم که بازی فردا بازی خوب و تماشاگر پسندی باشد و تیمی که محق است، پیروز شود.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/903283/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تاریخ تقابل‌های دو تیم بایرن مونیخ - بارسلونا

پیروزی رُم و توقف خارج از خانه منچستریونایتد در لیگ اروپا

الاتحاد با گلزنی کانته همچنان در تعقیب الهلال

چهره متفاوت گندوز در تمرین پرسپولیس

خلاصه بازی فنرباغچه 1 - منچستریونایتد 1

خلاصه بازی تاتنهام 1 - آلکمار 0

خلاصه بازی الریاض 0 - الاتحاد 1

داستان یک بازی؛ اینتر - آاس رم

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

یامال: مسی الگوی من نیست!

گل اول فنرباغچه به منچستر یونایتد توسط یوسف النصیری در دقیقه 49

مورد عجیب تیم نوجوانان کره شمالی؛ واقعا زیر 16 سال؟

چلسی هنوز هم تیم نیست!

دومین مدال شیرجه ایران در قهرمانی آسیا؛ برنز تیمی واژیر و اصلانی

مسعود شجاعی بدون معارفه در رفسنجان

گل اول تاتنهام توسط ریچالیسون؛تاتنهام 1-0 آلکمار

اخراج مورینیو به‌ دلیل اعتراض شدید به داور؛ فنرباغچه 1-1 منچستریونایتد

تبریک مولر به فلیک و بارسا برای پیروزی مقابل بایرن!

بریکس، الگوی موفق همکاری میان کشورها در صحنه‌های بین‌المللی است

ادعای عجیب پس از اولین شکست: ای داور ترسو!

پشت‌صحنه سکانس تصادف مرگبار سریال بازنده با بازی علیرضا کمالی (فیلم)

معرفی و نقد فیلم ترساننده 3 Terrifier 3 2024 : کشتار وحشیانه و ترسناک یک دلقک!

ببینید | گرفتاری خودروها بعد از مسدود شدن بخشی از مسیر سقز - دیواندره

بارش برف در کردستان/محور دیواندره-سقز مسدود شد

بارش سنگین برف؛ برخی محورهای کردستان مسدود شد

مسدود شدن بخشی از مسیر سقز به دیواندره در پی کولاک شدید برف+ فیلم

گیر کردن خودروها در برف کردستان + فیلم

280 کیلومتر باند برفروبی در محورهای کردستان انجام شد

زنان انقلابی و متدین شاخصه های خداجویی، حق‌طلبی، معنویت و احساس مسئولیت دارند

گرفتاری خودرو‌ها بعد از مسدود شدن بخشی از مسیر سقز - دیواندره (فیلم)

اوضاع بحرانی در کردستان / خودروها در برف گیر کرده‌اند + ویدیو

برق کوبا برگشت| ماجرای شبکه برق مستهلک در اقتصاد دولتی و ناکارآمد کوبا

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه : کنگره ملی شهدای استان با هدف بزرگداشت مقام شهدا و ادامه راه آنان برگزار شده است

درخشش بانوان کرمانشاهی در مسابقات آزاد تپانچه کشور

کتاب حقیقت سمیر به چاپ سوم رسید

حرف‌های مهم ربیعی با هواداران: بگذارید تمرکز کنیم

گل اول چلسی به پاناتینایکوس توسط ژائو فلیکس

استراحت رونالدو بعد از پیروزی مقابل‌ استقلال!

لاله‌های نارنجی پس از 470 روز به صدر بازگشتند

درخواست شادی پس از گل هوادار خردسال از مسی

اعتراض خشمگین اما مسالمت‌آمیز!

پیام ویدیویی سعید دقیقی در آستانه دیدار با استقلال

سوپرگل هالند از نمای روبرو

دیداری خاص برای رونی و اولین هت‌تریک در UCL

رئیس کمیته داوران فوتبال‌بلدترین داور را انتخاب کرد!

برکناری روبرتو مانچینی از تیم ملی عربستان

صداقت، برنده‌ترین سلاح سیاست است

شان مایکلز: قصد بازگشت از بازنشستگی را ندارم/ اخبار WWE

استاندار آذربایجان شرقی: تنظیم بازار باید مبتنی بر تحلیل باشد

«1417» روی صحنه می‌آید/ روایت 50 سال بعد از جنگ