عصر کرد

آخرين مطالب

سیسمونی کارن شعبه ارومیه اجتماعی

سیسمونی کارن شعبه ارومیه
  بزرگنمايي:

عصر کرد - آدرس سیسمونی ارومیه کارن :
خیابان شیخ تپه نبش کوی8 جنب نمایندگی جی پلاس ارومیه
شماره تماس: 04433377112
بسیاری از افراد دوست دارند سیسمونی کاملی داشته باشند تا جایی که در برخی از مواقع چیزهای غیر ضروری را نیز تهیه می کنند،وسایلی که بعد از گذشت مدتی تازگی خود را هم از دست می دهند و به انباری یا سطل اشغال خانه منتقل می شوند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
انسانها در طول زندگی نیازهای متفاوتی دارند که یکی از مهمترین آنها نیاز انسان به وسایل زندگی است که این نیاز در طفولیت حساسیت بیشتری را به همراه دارد، همه پدر و مادرها در ابتدا به دنیا آمدن نوزاد فکر فراهم نمودن شرایط مناسب زندگی و خرید سیسمونی برای او هستند ما، در این مطالب می خواهیم شما را با یک سیسمونی اوصلی آشنا کنیم. اگر دارید برای فرزند اول آماده می شوید و تجربه ایی ندارید؛ مطمئنا این روزها برای خرید سیسمونی بسیار دلهره دارید اقلام بزرگ سیسمونی مانند صندلی ماشین کودک و صندلی غذای کودک و کالسکه را می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید.
ویژگی های مورد نیاز یک سیسمونی اصولی: لباس نوزاد: مهیج ترین قسمت خرید سیسمونی،لباس نوزاد است،تنوع طرح،رنگ و سایزهای مینیمال و فسقلی تشویقتون می کند که از هر مدل دست کم یکی انتخاب کنید. نوزاد با سرعت بزرگ می شود و همه آن لباس های زیبا دیگر به دردش نمیخورد و بدون استفاده می ماند،پس بهتر است به اندازه نیازی که دارید برای نوزادتان لباس بخرید.برای خرید لباس نوزاد به این نکات توجه کنید: لباس نوزاد را کم اما با کیفیت تهیه نمایید. لباس نواد نرم و راحت انتخاب کنید که هیچ دکمه یا روبان یا گلهای تزئینی و یا درز آزار دهنده نداشته باشد. در شبانه روز مجبورید چند بار لباسهای نوزاد را عوض کنید پس لباسی انتخاب کنید که دکمه های آن به راحتی بسته شوند. لباسی انتخاب کنید که از الیاف نرم و تهیه شده باشند و در یقه و مچ های دست و پای آن از کش دوزی و یا کشبافتی سفت و محکم استفاده نشده باشد. ست نوزاد که باید تهیه کنید شامل پیشبند،زیرپوش،بلوز آستین بلند یا آستین بلند زیر دکمه،آستین کوتاه و یا آستین کوتاه زیر دکمه،رکابی ساده و یا زیر دکمه دار،سرهمی،مانتویی،شلوار،شورت عینکی، جوراب،دستکش،آروغ گیر؛ قنداق نخی، کلاه نخی و... می شود. از پوشاندن لباس هایی که جذب و تنک است خود داری کنید. تا آزادی و راحتی کودکتان حفظ شود. برای اینکه کودک با پوشک راحت باشد توصیه می کنیم از شوت عینکی برای کودک خود استفاده کنید.
کفش نوزاد: برای چند ماه اول نوزادی که کفشهای پارچه ای باید بخرید. اما پس از یک سالگی که کودکان راه رفتن را شروع می کنند بهتر است از کفش هایی که جنبه محافظتی دارند، استفاده کنی. بعد از اینکه به درست راه رفتن را باد گرفت باید از کفش هایی که کف بیرونی و دیواره های جانبی نسبتا محکمی دارند استفاده کنید تا اجازه ندهد پاها با انگشتان هنگام راه رفتن به هر سویی منحرف شوند.
سرویس خواب و وسایل جانبی: خرید تخت خواب با فضایی که شما برای اتاق خواب فرزندتان در نظر گرفته اید رابطه مستقیمی دارد. اگر اتاق جداگانه ای برای نوزادتان ندارید بهتر است از ننو یا گهواره هایی که جای کمتری می گیرند استفاده کنید. اگر تصمیمتان خرید تخت خواب است بهتر اسن به این نکات توجه کنید که تخته خواب نوزاد اید از چوب یا نئون ساخته شده باشد. رنگ و نقاشی روی آن هم نباید از مواد شیمیایی باشد. تخت نوزاد باید نرده های محافظ داشته باشد و فاصله بین نرده ها باید گونه ای باشد که سر کودک در میان آن گیر نکند هرچه فاصله نرده ها به هم نزدیک تر باشد برای نوزاد امن تر است. ست ملحفه کودک و کالای خواب او باید تضمین کننده امنیت کودک باشد. در انتخاب جنس ملحفه نوزاد بهتر است به دنبال نرم ترین و خنک ترین ها باشید محلفه های نخی کاربردی ترین نوع ملحفه برای تمام سنین هستند. ملحفه های نخی خنک و راحت هستند و در فصول گرم سال باعث عرق کردن نوزاد نمی شود.جنس نخی خالص ضد آلرژی است و پوست کودک را آزار نمی دهد. محافظ تشک را فراموش نکنید برای رعایت بهداشت و حفظ دوام تشک نوزادتان به یک یا دو محافظ تشک احتیاج دارید. محافظ های تشک مثل یک لایه ملحفه کش دار روش تشک را موپوشانند و با لایه لاستیکی یا نانیلونی که داخلشان دوخته شده، از نشتمایعات به تشک تخت جلوگیری می کنند.
گهواره و یا ننو سیسمونی فروشی کارن شعبه ارومیه اندازه منو یا گهوارع باید به قدری باشد که نوزاد در آن احساس راحتی کند و فضای کافی برای تکان دادن دست ها و پاهایش داشته باشد. تکان های اضافی ممکن است باعث شود نوزاد بعد از غلت زدن دیگر نتواند برگردد و حادثه ای برایش اتفاق بیفتد. مهمترین نکته در ایمنی گهواره سایز و اندازه آن است. گهواره نباید آنقدر بزرگ باشد که نوزاد در آن غلت بزند یا بچرخد و نه آنقدر کوچک که جایی برای حرکت نداشته باشد. در فروشگاه به دنبال ظاهری فانتزی و زیبا نباشید چرا که بعضی از گهواره ها از نظر پایداری و استواری و حفظ تعادل ضعیف هستند و تنها مزیت شان شکل و شمایل زیبا و فریب دهنده شان است.
پیشنهاد ما برای شما یک گهواره سیار کاربردی که به نوزاد در خوابیدن کمک می‌کند گهواره برقی ماستلا می‌باشد که می‌توانید در فروشگاه کارن ماما یافت کنید. این گهواره ز محصولات آرامش نوزادی می‌باشد این محصول را در واقع می‌توان یکی از محصولات بسیار جذاب برای استفاده نوزاد اشاره کرد زیرا این محصول وزنی در حدود 3 تا 4 کیلوگرم دارد ین ویژگی جابجای این محصول را برای والدین بسیار ساده و آسان می‌کند حرکت‌های چپ و راست این محصول را می‌توان ز ویژگی‌های منحصر به فرد آن دانست از این گهواره برای کودکان که حداقل وزن کیلویی را داشته باشند توصیه می‌شود در حالت گهواره حداکثر تا یک سالگی و در حالت صندلی راحتی کودک تا وزنی 18 کیلوگرم ه حدود 3 سالگی می‌شود به راحتی قابلیت استفاده دارد.
تخت پارک کنار مادر سیسمونی ارومیه کارن ماما تخت کنار مادر یا تخت پارک ودک که والدین به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و قابل حمل است یکی از لوازم مورد نیاز برای کودک می‌باشد ما می‌توانیم به شما یکی از تخت پارک کناربازشوی کیکابو را معرفی کنیم ه یک محصول جدید و متفاوت برای سال 2021 از برند اروپایی می‌باشد که مناسب برای کودکان از بدو تولد تا 3 سالگی است ین محصول می‌توان به جمع شدن ساده تخت و پارک اشاره کرد ارتفاع این تخت از زمین 85 سانتی‌متر می‌باشد و در دو طبقه مجزا طراحی شده است که قسمت پایین محصول برای بازی و قسمت بالا برای خواب طراحی شده است در قسمت جلوی محصول یک زیپ برای قرار دادن لوازم کودک و یا برون و خارج کردن کودک در نظر گرفته شده است شما می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین نیز از سایت کارن ماما مشاهده نمایید و یا با مراجعه حضوری به فروشگاه در ارومیه یا تهران خریداری نمایید.
کالسکه (سیسمونی ارومیه کارن ) بعد از چهار پنج ماه کالسکه خیلی در رفت و آمد به شما کمک می کند. برای خرید کالسکه ایمنی است که حرف اول را می زند. پس به این نکات توجه کنید:
نشیمن گاه کالسکه باید ثابت به اندازه کافی سفت و مقاوم باشد. هنگام خرید به وزن کودک،کیفیت پارچه، سیستم توقف و حرکت دقت کنید. به هیچ وجه کالسکه پلاستیکی با پارچه نامرغوب نخرید. در ضمن کالسکه پلاستیکی با پارچه نامرغوب نخرید. کالسکه باید راحت و قابل حمل و سبک باشد تا بتواند به راحتی جابه جایش کنید. باز و بسته کردن کالسکه آن هم با یک بچه بسیار کار سختمی می باشد پس بهتر است به دنبال کالسکه ای باشید که به راحتی باز و بسته شود.
یکی از کالسکه های یکه ما می توانید به شما پیشنهاد بدیهم کالسکه مدل اسکای لاو s601 می‌باشد این کالسکه مسافرتی با دارا بودن ویژگی‌های کاربردی و جذاب یک گزینه بسیار عالی برای سفر می‌باشد نس بدنه از آلومینیوم بسیار مرغوب و جنس روکش نیز از تشک نرم پلی استر می‌باشد که ضد حساسیت طراحی شده است و هیچ آسیبی به کودک وارد نخواهد کرد همچنین نس محصول فوق ضد تعریق می‌باشد و به راحتی نیز قابل شست و شو است مادران می‌توانند در مواقع مورد نیاز به راحتی آن را تمیز کرده و یک محیط پاکیزه به کودک خود هدیه دهند. تکیه‌گاه محصول فوق قابل تنظیم در حالت خواب 175 درجه را دارد ه کودک می‌تواند به راحتی در همه جا استراحت کند برای حفظ تعادل کودک یک گارد محافظ به کالسکه نصب شده است که به راحتی قابلیت جداسازی است در قسمت پایین کالسکه یک سبد قرار دارد که تحمل وزن آن تا 4 کیلوگرم می‌باشد که مادران می‌توانند ساک کودک یا لوازم ضروری کودک را در آن جای دهند. و در ادامه چرخ‌های جلوی این کالسکه مسافرتی اسکای لاو قابلیت چرخش 360 درجه دارد و یک عدد ترمز کالسکه‌ای در عقب کالسکه برای راحتی مادر قرار دارد محصول فوق دارای یک سیستم مهار کمربند نقطه‌ای آنتی شوک قرار دارد که کاملاً ایمنی کودک شما را تضمین می‌کند شما می‌توانید با یک دکمه روی دسته کالسکه آن را به راحتی جمع کنید و سپس در بک قرار دهید و با دسته چمدانی آن را جابجا کنید.
شما می توانید لوازم ضروری و یا خرید سیسمونی خود را با خیال راحت از فروشگاه های حضوری و یا اینترنتی کارن ماما در ارومیه یا تهران انجام دهید.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/897404/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

92 درصد از تعهدات درآمدی کردستان در نیمه نخست سال جاری محقق شد

تحقق 92 درصدی تعهدات درآمدی کردستان

سنندج میزبان نغمه های پاییزی غزل سرایان برجسته کشوری است

سنندج میزبان نغمه‌های پاییزی "غزل‌سرایان" کشور شد

کتاب خاطرات «بوریس جانسون»‌ پرفروش شد

عرضه کتاب جدید سید مهدی شجاعی برای بچه‌ها

ای خداوند یکی یار جفاکارش ده

«آخرین فرصت» به چاپ هفتم رسید

روکاوینا: بازیکنان بیشتری از تراکتور لایق تیم ملی هستند

فلیک یازده بازیکنش را از دست داد!

برنامه فشرده اورلیو برای جهش خیبر در فیفادی

دشان شوکه شد؛ مگر امباپه مصدوم نبود!

دلیل دعوت نشدن امباپه یک‌چیز بود؛ ترس از پرز

قریشی: هیچکس در ذوب آهن کم کاری نمی‌کند

سیمئونه: خیلی سعی کردم آن افتضاح را فراموش کنم

با همراهی لوا اولین حضور وویژک شزنی در تمرینات بارسلونا

گل اول لیورپول به کریستال پالاس توسط ژوتا

اعلام حکم پرونده بیرانوند؛ دروازه‌بان ملی‌پوش نقره‌داغ شد

کشف جام سفالی 5 هزار ساله در اسدآباد

اعتماد عمومی به فراجا سرمایه‌ای ارزشمند است

فرماندهی انتظامی نقشی مهم درپیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است

بازدید فرماندار شفت از اجرای پروژه آسفالت تازه آباد و نوده پسیخان

رشد 2 درصدی کشف سرقت در کرمانشاه

نقاشی‌هایی که ما را به «آخرالزمان» می‌برند

«خاک سفید» به خانه نمایش دا می‌آید/روایتی تراژیک از یک قتل

تشکیل باند خطرناک آدم ربایی با عنوان جعلی مدیرکل اطلاعات

یک تغییر اساسی در معاملات بورس‌ + جزئیات

درخشش ‌دانش‌آموزان‌ استثنایی کردستان در جشنواره خوارزمی

اجازه ندهیم فرهنگ پوشش لباس کردی به فراموش سپرده شود

اجرای طرح حمایتی از کودکان زیر 5 سال در کردستان

رادیو نمایش صاحب بخش کودک شد

سنندج میزبان نغمه‌های پاییزی غزل‌سرایان کشور شد

تعهد درآمد 4200 میلیارد تومانی کردستان برای امسال‌

اجرای 42 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان کبودرآهنگ

آخرین خبر‌ها از پروژه‌های پیشران فولاد کردستان

تحقق 92 درصدی تعهدات درآمدی کردستان در سال‌ جاری

اکثریت جامعه مقید به رعایت فرهنگ حجاب و عفاف هستند

نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی در سنندج

تحقق 92 درصدی تعهدات درآمدی کردستان در شش ماهه نخست سالجاری

ظرفیت صلح یاران برای سازش در پرونده های قضایی با جدیت بکارگیری می‌شود

عمارت خسرو آباد سنندج، میزبان اولین نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی

سنندج، میزبان نغمه‌های پاییزی غزل سرایان برجسته کشوری

ظرفیت «صلح یاران» برای سازش در پرونده های قضایی با جدیت به کارگیری می‌شود

اجرای طرح آموزش قرآن ویژه نونهالان در موسسات قرآنی بیجار

92 درصد تعهدات درآمدی کردستان تحقق یافت

همگرایی مردم و نیروی انتظامی، کلید موفقیت در تأمین امنیت است

عصر شعر «غزل‌سرایان» کشور در سنندج برگزار می‌شود

اولتیماتوم فرماندار کرمانشاه درخصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی

قهرمان ووشوی جهان با استقبال مردم و مسئولان وارد کرمانشاه شد

استاندار کرمانشاه: نواقص ورزشگاه آزادی برطرف می‌شود