عصر کرد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر کرد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/821975/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

در آستانه فاجعه؛ سقوط شیاطین سرخ به قعر تاریخ!

نارضایتی مدیر میلان؛ در 2025 خوب نبوده‌ایم!

معضل جدید کارتال در پرسپولیس

حداکثر قیمت دلار در سال 1404

تسلیت در پی درگذشت پدر بزرگوار همکار حوزه ریاست

هم‌دردی پپ با دشمن قدیمی؛ حق با مورینیو بود

سامسون مهاجم پرسپولیس را وسوسه می‌کند

حمله ویروس به پرسپولیس و مربیانش

زیبایی های طبیعی شهرستان پاوه به روایت تصویر

ادارات کرمانشاه در روز 14 فروردین تعطیل شدند

کرمانشاه 14فروردین تعطیل شد

تعطیلی ادارات استان کرمانشاه در 14 فروردین

رشد 41 درصدی بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه

ابراز همدردی و دلجویی مدیرکل بنیاد مازندران با دو خانواده شهید در آمل و فریدونکنار

ادارات این استان فردا 14 فروردین تعطیل شد

دو خط کتاب/ ‏زمانی که یک اثر هنری بودم

یک رمان امنیتی در بازار نشر

حسرت روزبه برای بازی بزرگ استقلال

نوجوانان ایران با شعار ویژه استارت زدند

اولین پیام هالند به هواداران: برمی‌‌گردم

مدیر محکوم‌شده یوونتوس به میلان می‌رود

استقلال در آستانه واگذاری رکورد هشت ساله

سرمربی رئال به اتهام کلاهبرداری در دادگاه!

آبروریزی شادمهر عقیلی روی صحنه کنسرت!

لحظە رعدوبرق وحشتناک در پاوە

کشف یک زنبور باستانی ‌متعلق به عصر دایناسورها که 99 میلیون سال پیش در صمغ یک درخت به دام افتاده بود

خروج از بحران در روزهای جنگ؟

نوبخت: دولت رئیسی نه تنها از بدهی دولت روحانی چیزی کم نکرد بلکه بیشتر از دوره 8 ساله ما، فقط در سه سال بدهی ایجاد کرد!

فقرای جدید بمب ساعتی اقتصاد ایران هستند

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند سیاست‌های تعرفه‌ای ترامپ به اقتصادشان آسیب می‌زند

اطلاعیه تعطیلی ادارات کرمانشاه فردا پنجشنبه 14 فروردین 1404

«زخم پاییز» روایت زندگی شهید مدافع امنیت در بازار کتاب

انگیزه‌های ویژه استقلالی سابق مقابل یحیی!

خشم رئال از لوکاس؛ پیر شدی، برو که ترنت بیاید

کاروان بارسا با یک سورپرایز به مادرید رسید

تئوری توطئه پیش از بازی بارسا - اتلتیکو؛ لوزان کجاست

دعوت از 20 کماندار به اردوی انتخابی تیم ملی دانشجویان

چالهان‌اوغلو: دوست دارم روزی برای گالاتاسرای بازی کنم

اعتراض مس رفسنجان به انتخاب پیام حیدری برای بازی با نساجی

اتهامات تند لاپورتا علیه مدیران لالیگا

عذرخواهی دیرهنگام شبکه تماشا برای پخش صحنه غیراخلاقی!

پیش بینی آب و هوای کردستان و سنندج فردا پنج شنبه 14 فروردین 1404

پیش بینی آب و هوای کرمانشاه فردا پنج شنبه 14 فروردین 1404

صحبت های شنیدنی از مهران مدیری

یک رکورد تاریخی که بارسا امشب می‌شکند!

پیام سیزده‌بدری استقلالی‌ها؛ همه برای تیم!

جلسه مدیرعامل و سرمربی استقلال در روز تعطیل

لاپورتا: لالیگا می‌خواهد بارسا را بی‌ثبات کند!‏

فیلمی از هنرنمایی ابوالفضل رحمانی در مسابقات آسیایی اردن