عصر کرد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر کرد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/821975/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کتاب «سمفونی مشارکت با ضرب پای مدیر» روانه بازار نشر شد

قسمتی کوتاه از " کتاب حانیه " به نویسندگی حامد عسگری

او همه عیب تو گیرد تا بپوشد عیب خود

«طبیعت انسانی» در بازار نشر

ساوتهمپتون 2 _ 3 لیورپول؛ کامبک لیورپول با درخشش صلاح

نتایج ‎هفته چهارم لیگ‌ برتر بسکتبال بانوان

بازیکنان تیم پرحاشیه اعتصاب کردند!

واکنش سریع نساجی به حرکت جانملکی مقابل هواداران

حشمت مهاجرانی عصر امروز با موسیمانه سرمربی استقلال ملاقات کرد

گل اول منچستریونایتد توسط رشفورد در دقیقه 2

گل‌ها و مهارت‌های ادرسون دوس سانتوس، هافبک برزیلی آتالانتا

حتی بارش سنگین برف هم مانع برگزاری مسابقات فوتبال در ترکیه نمی‌شود!

شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ماند

نایب قهرمانی کاراته ایران در سرزمین ماتادورها

عکس/ آیدا پناهنده، سرمست از دیشب، یاد پارسا پیروزفر افتاد

اجرای نوا نمایش «جیم نون» هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)

چادرملو 2 (3) - (4) 2 ملوان: مردند و زنده شدند!

حسین پاکدل و همسرش در پشت صحنه نمایش لیلای بی مجنون

جداشدگان از گروه‌های تجزیه‎‌طلب، پس از بازگشت به وطن زندگی عادی خود را خواهند داشت

مرکز هوش مصنوعی اتاق بازرگانی سنندج راه‌اندازی می‌شود

قتل در کردستان، دستگیری متهم در کرمان

فرش قرمز منطقه آزاد ماکو پیش پای سرمایه گذاران ترکیه

افزایش سبد محصولات تولیدی فولاد هرمزگان(+ فیلم)

سیگنال ژنو فعال شد؟

تحقق اقتصاد معدن، نیازمند تلاش بسیجی وار است

اعلام آمادگی در همراهی همه‌جانبه با بخش معدن در تحقق رشد 13 درصدی برنامه هفتم توسعه

گرانی ها به یک غده سرطانی تبدیل شده است

آقاجانلو: تحقق اقتصاد معدن، نیازمند تلاش بسیجی وار است

باید از واگذاری های  هدفمند دارایی های دولتی  حمایت کرد

وزیر اقتصاد بر اهتمام بانک‌ها برای اجرای برنامه‌های تحولی تاکید کرد

نقش ایلان ماسک در توافق ایران و آمریکا / امکان معامله کلان ایران با ترامپ وجود دارد؟

دانلود اپلیکیشن برق من کرمانشاه با لینک مستقیم

هواشناسی کرمانشاه 24 ساعت آینده | پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمانشاه فردا دوشنبه 5 آذر ماه 1403

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا | مدارس کرمانشاه فردا دوشنبه 5 آذر ماه 1403 تعطیل است؟

ممکن است فایدۀ کتابی که امروز می‌خوانید، سی سال دیگر معلوم شود

خواندن داستان بزرگمهر و انوشیروان

چاپ روایت یک سفرنامه کوهنوردی به کوه هیمالیا

کتاب حانیه لبریز از جملات عاشقانه است

خواننده کتاب با دل نویسنده به داخل کتاب می‌رود

سرمربی سلتیک هم مشتری هافبک منچستریونایتد شد

پاسخ فدراسیون تیراندازی به اظهارات کریم صفایی

ملوان با تمام ستاره‌هایش مقابل چادرملو

چادرملو با ترکیب متفاوت مقابل ملوان

از دیدن این گل سیر نمی‌شوید! ‌گل‌به‌خودی عجیب دروازه‌بان

گل اول ملوان به چادرملو توسط محمد عمری

گل دوم ملوان به چادرملو توسط امید نورافکن

اعلام دلیل غیبت رحمتی در تمرینات هوادار

بامزه‌ترین لحظات لیگ برتر انگلیس در فصل جاری

حمله پرس به فیفا و یوفا؛ تأکید دوباره بر راه‌ انداری سوپرلیگ

کیت استقلال و پاختاکور مشخص شد