روانسازی فرایندها به افزایش رضایت مشتری میانجامد
يکشنبه 31 فروردين 1404 - 12:04:37
|
|
عصر کرد - صفحه اقتصاد - رئیس هیئتمدیره بانک پس از بررسی عملکرد شعبه مرکزی و نیز گفتوگو با کارکنان، بر لزوم ارائه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان تأکید کرد و گفت: روانسازی فرایندها و کاهش روندهای پرپیچوخم اداری، میتواند به افزایش رضایت مشتری و نیز کاهش هزینههای مادی و معنوی بانک بیانجامد. زرندی مقدم همچنین با تأکید بر اینکه همه کارکنان شعب باید به مقررات و قوانین بانکداری اشراف کامل داشته و نسبت به نوسان درآمد و هزینه و NPL شعبه و بانک حساسیت لازم را داشته باشند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که سهم بازار بانک افزایش یافته و شاخصهای عملکردی آن بیشازپیش بهبود یابد. رئیس هیئتمدیره همچنین جانشین پروری را از پروژههای مهم در دستور کار حوزه منابع انسانی بانک خواند و خاطرنشان کرد: بانک اقتصاد نوین با طراحی مدلهای جدید و محصولات نوین، دوران شکوفایی را تجربه خواهد کرد. معاون بانکداری خرد بانک اقتصاد نوین نیز در این بازدید با بیان اینکه ریسک تمرکز بر روی مشتریان کلان باید کاهش یافته و مشتریان خرد نیز باید از خدمات بانک بهرهمند شوند، اظهار کرد: جذب منابع بهخودیخود نباید در اولویت باشد، بلکه محل ورود منابع به بانک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مونسان لزوم ایجاد تعادل در میزان و نحوه ارائه خدمات به مشتریان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توسعه خدمات ارزی در کنار توسعه خدمات ریالی، الزامی است و از این رو باید منابع انسانی در جناح ارزی نیز با قدرت و سرعت، تقویت شوند. وی همچنین تأکید کرد که اهداف کمی مشخص شده برای کارکنان در سال جاری، فراتر از اهداف در نظر گرفته شده در سال گذشته است و تحقق آنها، همت و تلاش مضاعف و بازاریابی هدفمند بر اساس روشهای روز و علمی را میطلبد. مطالعه بیشتر: انتصاب عضو هیات عامل بانک اقتصاد نوین
http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/989683/روانسازی-فرایندها-به-افزایش-رضایت-مشتری-میانجامد
|