کیفیت خدمات، اقتصاد آب و رضایت مشترکان از ارکان مهم شرکتهای آب و فاضلاب است
چهارشنبه 19 دي 1403 - 13:46:43
|
|
عصر کرد - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: کیفیت خدمات، موضوع مهم اقتصاد آب و رضایت مشترکان و ذینفعان سه رکن مهم و اساسی شرکتهای آب و فاضلاب است که باید برای ارتقای سطح آنها برنامهریزی مناسبی انجام شود و در آیندهای نزدیک شاهد تحول اساسی و بنیادین در ارائه خدمات باشیم. به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پاون، هاشم امینی در نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان اظهار کرد: تفکرات خلاقانه در حوزههای مختلف و ایجاد انگیزه در نیروها شاهکلید موفقیت در ارائه خدمات است و در دفاتر ارتباط با مشتریان کارهای نوآورانه و فناورانه باید از مهمترین اولویتهای کاری باشد. وی ادامه داد: با توجه به تحولات فناورانه اخیر، استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل دادههای کلان صنعت آب و فاضلاب و ترمیم نواقص و ترسیم نقشه راه باید در دستور کار قرار گیرد. رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفای کشور با تاکید بر اینکه نگاه سنتی و قدیمی به دفاتر ارتباط با مشتریان در شرایط کنونی اثرگذار نیست، خاطرنشان کرد: این دفاتر با توجه به عملکردی که دارند به عنوان ویترین شرکتهای آب و فاضلاب به شمار میروند و باید علاوه بر ارتقای پشتیبانی از آنها از ظرفیتشان برای ارائه بهتر خدمات به مشترکان بهترین بهره را ببریم. امینی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در کارکنان صنعت آب و فاضلاب وجود دارد تمامی این شرکتها باید در نقطه اوج خدماترسانی و الگوی دیگر مجموعهها باشند. وی در ادامه تغییر رویکرد ارائه خدمات به مشترکان در تمامی حوزههای شرکتهای آب و فاضلاب را خواستار شد و بهکارگیری نیروهای متخصص و با دانش در مراکز ارتباط با مشتریان را امری مهم و ضروری دانست. کد خبر 827562
http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/945344/کیفیت-خدمات،-اقتصاد-آب-و-رضایت-مشترکان-از-ارکان-مهم-شرکتهای-آب-و-فاضلاب-است
|