کاهش 20 درصدی شکایات مردمی در حوزه ارتباطات کردستان
سه شنبه 15 آبان 1403 - 10:01:13
|
|
عصر کرد - آرام حیدری در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد:بر اساس گزارش سامانه 195 تعداد شکایات حوزه ارتباطات در استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر 925 فقره و این آمار در مدت مشابه سال گذشته هزار و 147 مورد بود. وی به کاهش میانگین رسیدگی به شکایات این حوزه از 4.05 روز کاری به 3.55 روزکاری، اشاره کرد و افزود: از این تعداد شکایات ثبت شده 480 شکایت مربوط به اینترنت، 135 مورد تلفن ثابت و 252 مورد به تلفن همراه بود. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: شکایات دیگر در حوزه ارتباطات 31 مورد پستی، 21 دفاتر پیشخوان و 5 تشعشعات و یک مورد خدمات ارزش افزوده است که در کمترین زمان به همه موارد شکایاتی رسیدگی خواهد شد.
http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/908903/کاهش-20-درصدی-شکایات-مردمی-در-حوزه-ارتباطات-کردستان
|