استفاده از فناوری های روز خدمت به زائرین اربعین را آسان می کند
پنجشنبه 8 شهريور 1403 - 18:35:58
|
|
عصر کرد - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجتالاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری امروز از سامانه راهنمای تلفنی موکب مردمی امداد زائر بازدید کرد. حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: واقع شدن کرمانشاه در مسیر زیارت عتبات عالیات ظرفیتی عظیم و عنایتی خاص است که باید برای آن خداوند متعال را شاکر بود و تلاش مجموعههای خدماترسان به زائران عتباتعالیات یکی از این مصادیق شکرگزاری است. نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: بهکارگیری فناوریهای روز و تجهیزات نوین در مسیر خدمت به زائران، امری ضروری و شدنی است و سرعت و سهولت خدماترسانی را ارتقا میبخشد. وی تصریح کرد: به حمدالله سامانه «امدادزائر» در این راستا پیشقدم بوده است و انتظار میرود که خدمات را گسترش دهد. حجت الاسلام والمسلمین غفوری بیان داشت: میزبانی و مهماننوازی در ذات مردم کرمانشاه وجود دارد و جامعه ما در این زمینه دارای ظرفیتی بسیار بالا است. امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: شاهبیت کار سامانه تلفنی راهنمای زائر (امدادزائر) توزیع خدمت بین همه اقشار جامعه و وصلکردن همگانی مردم به دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) است، به هر میزانی که افرادِ دچارِ معصیت و آلودگی را به دستگاه امام حسین علیهالسلام متصل کنیم، باعث نجات آنها شدهایم. گفتنی است سامانه تلفنی راهنمای زائر در ایام اربعین هرسال بهمدت 35روز و پوشش کل استان با همت موکب مردمی امدادزائر مستقر میگردد. زائران اربعین حسینی (ع) میتوانند برای مرتفعنمودن نیازمندیهای ضروری خود در استان کرمانشاه، با شماره 3138-083 تماس حاصل فرمایند. انتهای پیام/
http://www.Kurd-Online.ir/fa/News/879314/استفاده-از-فناوری-های-روز-خدمت-به-زائرین-اربعین-را-آسان-می-کند
|