مدیرعامل بیمه دی:
بیمه دی خدمات گستردهای به خانوادههای شهدا و ایثارگران ارائه کرده است
اقتصادی
بزرگنمايي:
عصر کرد - مدیرعامل بیمه دی در نشست شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه، به میزبانی بیمه دی، گفت: بیمه دی تاکنون خدمات گستردهای به خانوادههای شهدا و ایثارگران ارائه کرده است
به گزارش ایثار، هادی عبداللهی در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد صنعت بیمه، اعلام کرد: صنعت بیمه در سال گذشته 440 همت فروش بیمهنامه و تولید پرتفو داشته که نسبت به سال قبل 57 درصد رشد نشان می دهد. در مجموع و در صنعت بیمه در این مدت، 76 میلیون بیمهنامه صادر و 258 همت خسارت پرداخت شده که نسبت خسارت 59 درصد را نشان میدهد.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به سهم رشتههای مختلف از پرتفوی بیمهای صنعت بیمه کشور گفت: بخش درمان با 35 درصد، بیمه ثالث و مازاد 26 درصد، بیمه بدنه 6.5 درصد و بیمه زندگی با 14.5 بیشترین سهم را در پرتفوی شرکت داشته اند. با این حال، سهم بیمههای زندگی باید بیش از 20 درصد شود و به عنوان صندوق بازنشستگی دوم و حتی سوم دیده شود.
عبداللهی در تشریح عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: بیمه دی با کسب درآمدی افزون بر 32.5 همت در پایان سال گذشته، سهم 7.4 درصدی از بازار را به خود اختصاص داده و به عنوان سومین شرکت بیمه خصوصی، رشد 90 درصدی را تجربه کرد. همچنین، حدود 2 میلیون و 800 هزار بیمهنامه سال گذشته در این شرکت صادر و 21.5 همت نیز خسارت پرداخت شد که نسبت به سال گذشته 81 درصد رشد داشتهایم.
مدیرعامل بیمه دی این شرکت را سرآمد صنعت بیمه در حوزه درمان معرفی کرد و گفت: در فروش بیمه درمان رشدی بالغ بر 100 درصد را تجربه کردهایم. این شرکت در سال جاری بر افزایش ضریب توانگری، تحول دیجیتال و افزایش نرخ بازده سرمایهگذاری تمرکز دارد.
عبداللهی افزود: بیمه دی تاکنون خدمات گستردهای به خانوادههای شهدا و ایثارگران ارائه کرده که شامل ارائه 2 هزار و 964 مورد خدمات اندام مصنوعی و تعمیرات آن، ارائه 352 هزار خدمت پایش سلامت در منزل به خانواده شهدا و 179 هزار خدمت به جانبازان، انجام بیش از پنج هزار خدمت ICU در منزل و تأمین 22 هزار مورد پوشینه، تأمین 71 هزار خدمت آمبولانسی و 700 مورد هزینه ناباروری، تهیه و توزیع 40 هزار دوز واکسن آنفلوآنزا، تأمین بیش از 13 هزار سمعک و نوار قند خون و ارائه خدمات «دارورسان» برای جانبازان بالای 70 درصد است.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه بیمه دی هم اکنون بزرگترین شبکه مراجع درمانی طرف قرارداد را دارد تصریح کرد: این شرکت با بیش از 11 هزار مرکز درمانی در کشور قررارداد بسته است. این شرکت در راستای تکریم جامعه هدف، تمام هزینههای مربوط به والدین شهدا و جانبازان بالای 70 درصد را در ابتدا بلافاصله به طور کامل پرداخت کرده و سپس اسناد مربوطه رسیدگی و ارزیابی می شوند. ما بر این باوریم که بیمه دی، به برکت خون پاک شهدا و دعای خیر والدین معزز ایشان و خانوادههای گرانقدر ایثارگران، به جایگاهی باثبات و مؤثر در صنعت بیمه و عرصه سودآوری دست یافته است.
الیاس حضرتی بر نقش کلیدی روابط عمومیها در اقناع افکار عمومی و تبیین دستاوردها تأکید کرد و با اشاره بر تاثیر روابط عمومیها در برقراری ارتباط میان سازمانهای متبوعه و ذینفعان گفت: روابط عمومیها میتوانند با بهرهگیری از منافع و فهم مشترک، در مسیر ساخت اعتماد عمومی نقش آفرین باشند. اقناع کردن افکار عمومی دیگر منولوگ نیست، بلکه نیازمند اشتراکگذاری، تحقیق و حقیقتیابی با ابزار رسانهای است.
رئیس شورای اطلاعرسانی دولت همچنین با اشاره به افتخار بیمه دی در خدمترسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گفت: توفیق خدمت به بندگان مخلص خداوند، نعمتی بزرگ است که باید قدرآن دانسته شود.
انتهای پیام/
-
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۳:۵۹
-
۲ بازديد
-

-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/990947/