ثبت بیش از یک میلیون تماس مردمی با مرکز فوریتهای 110 پلیس کرمانشاه
اجتماعی و فرهنگی
بزرگنمايي:
عصر کرد - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیون تماس با پلیس 110 برقرار شده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در یازدهمین کمیسیون کیفی سازی و ساماندهی 110 استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، یک میلیون و 88 هزار و 981 تماس با پلیس 110 برقرار شده که نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه از مجموع تماس های برقرار شده 363 هزار و 565 مورد منجر به عملیات شده است ادامه داد: عملیات های انجام شده پس از برقراری تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز پنج درصد رشد داشته است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: 725 هزار و 416 تماس نیز منجر به راهنمایی و ارشاد تماس گیرندگان شده و نیازی به انجام عملیات نبوده است.
سردار حاجیان با اشاره به اهتمام پلیس برای رسیدگی فوری به مشکلات مردم اضافه کرد: ماموران پرتلاش انتظامی پس از برقراری تماس با مرکز 110 و ابلاغ ماموریت به آن ها بدون فوت وقت و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه و یا امدادخواهی رسانده تلاش می کنند در کنار شهروندان باشند و احقاق حق کنند.
وی با بیان اینکه پلیس هیچ هدفی جز خدمت به شهروندان و یاری رساندن به آن ها ندارد، گفت: مردم کرمانشاه امروز پلیس را از خود می دانند و در عین حال که همکاری خوبی با ماموران انتظامی دارند در زمان مشکل انتظار دارند که پلیس به یاری آن ها بشتابد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکسی به هر بهانه ای بخواهد از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.
سردار حاجیان تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری خوب مردم شاهد ارتقای محسوس امنیت در استان هستیم و تلاش می کنیم این امنیت را تا پایان سال جاری افزایش دهیم.
-
سه شنبه ۲۵ دي ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴:۲۳
-
۴ بازديد
-
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/948446/