کیفیت خدمات، اقتصاد آب و رضایت مشترکان از ارکان مهم شرکتهای آب و فاضلاب است
اقتصادی
بزرگنمايي:
عصر کرد - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: کیفیت خدمات، موضوع مهم اقتصاد آب و رضایت مشترکان و ذینفعان سه رکن مهم و اساسی شرکتهای آب و فاضلاب است که باید برای ارتقای سطح آنها برنامهریزی مناسبی انجام شود و در آیندهای نزدیک شاهد تحول اساسی و بنیادین در ارائه خدمات باشیم.
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پاون، هاشم امینی در نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان اظهار کرد: تفکرات خلاقانه در حوزههای مختلف و ایجاد انگیزه در نیروها شاهکلید موفقیت در ارائه خدمات است و در دفاتر ارتباط با مشتریان کارهای نوآورانه و فناورانه باید از مهمترین اولویتهای کاری باشد.
وی ادامه داد: با توجه به تحولات فناورانه اخیر، استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل دادههای کلان صنعت آب و فاضلاب و ترمیم نواقص و ترسیم نقشه راه باید در دستور کار قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفای کشور با تاکید بر اینکه نگاه سنتی و قدیمی به دفاتر ارتباط با مشتریان در شرایط کنونی اثرگذار نیست، خاطرنشان کرد: این دفاتر با توجه به عملکردی که دارند به عنوان ویترین شرکتهای آب و فاضلاب به شمار میروند و باید علاوه بر ارتقای پشتیبانی از آنها از ظرفیتشان برای ارائه بهتر خدمات به مشترکان بهترین بهره را ببریم.
امینی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در کارکنان صنعت آب و فاضلاب وجود دارد تمامی این شرکتها باید در نقطه اوج خدماترسانی و الگوی دیگر مجموعهها باشند.
وی در ادامه تغییر رویکرد ارائه خدمات به مشترکان در تمامی حوزههای شرکتهای آب و فاضلاب را خواستار شد و بهکارگیری نیروهای متخصص و با دانش در مراکز ارتباط با مشتریان را امری مهم و ضروری دانست.
کد خبر 827562
-
چهارشنبه ۱۹ دي ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶:۴۳
-
۹ بازديد
-
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/945344/