کاهش 20 درصدی شکایات مردمی در حوزه ارتباطات کردستان
گفتگو
بزرگنمايي:
عصر کرد - آرام حیدری در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد:بر اساس گزارش سامانه 195 تعداد شکایات حوزه ارتباطات در استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر 925 فقره و این آمار در مدت مشابه سال گذشته هزار و 147 مورد بود.
وی به کاهش میانگین رسیدگی به شکایات این حوزه از 4.05 روز کاری به 3.55 روزکاری، اشاره کرد و افزود: از این تعداد شکایات ثبت شده 480 شکایت مربوط به اینترنت، 135 مورد تلفن ثابت و 252 مورد به تلفن همراه بود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: شکایات دیگر در حوزه ارتباطات 31 مورد پستی، 21 دفاتر پیشخوان و 5 تشعشعات و یک مورد خدمات ارزش افزوده است که در کمترین زمان به همه موارد شکایاتی رسیدگی خواهد شد.
-
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱:۱۳
-
۶ بازديد
-
-
عصر کرد
لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/908903/