عصر کرد

آخرين مطالب

شهید سیدحسن نصرالله بزرگترین پشتوانه جبهه مقاومت در صحنه مبارزه است اجتماعی

شهید سیدحسن نصرالله بزرگترین پشتوانه جبهه مقاومت در صحنه مبارزه است
  بزرگنمايي:

عصر کرد - امام جمعه کرمانشاه گفت: شهادت سیدحسن نصرالله زمینه‌ساز شکست قطعی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت خواهد شد، آن‌ها گمان کرده‌اند که سید حسن را حذف می‌کنند و در ظاهر برای آن‌ها پیروزی است، اما بدانند شهید سیدحسن و یاران شهیدش بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت و جهان اسلام در صحنه مبارزه هستند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _یکشنبه هشتم مهر_ با حضور در اجتماع مردم مؤمن و شریف کرمانشاه در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت؛ با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در توصیف شخصیت شهید سید حسن نصرالله، بیان کرد: خداوند متعال را به مدد می‌طلبیم در مصیبت شهادت مجاهد کبیر، پرچم مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبّر سیاسی، سید عزیز مقاومت، سید حسن نصرالله.
وی افزود: این مصیبت بزرگ است؛ به این دلیل که شخصیت شهید نصرالله شخصیتی بزرگ است. شخصیتی که در مسیر جهاد و مبارزه به اسطوره تبدیل شده بود و رژیم صهیونیستی و نظام سلطه را تحقیر کرده بود. پرچم پیروزی او همواره در مقابله و مبارزه با استکبار برافراشته بود.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و صهیونیست‌ها را از لبنانِ اشغال‌شده بیرون ریخت و تمام مناطق اشغالی در جنوب را از دشمن پس گرفت، اظهار داشت: دریافت مدال شهادت در راه خدا به‌دست شقی‌ترین، روسیاه‌ترین و جنایت‌کارترین انسان‌های روی زمین که صهیونیست‌ها هستند؛ برازنده سید مقاومت بود و حق او بود که به چنین جایگاه و مقام و منزلتی برسد.
وی با تصریح اینکه دنیای اسلام شخصیتی باعظمت و جبهه مقاومت پرچم‌داری برجسته را و حزب‌الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، عنوان کرد: آن روزی که شهید سیدعباس موسوی دبیرکل حزب‌الله به شهادت رسید، سید حسن نصراللهِ سی‌ودو ساله رهبری این جمع مجاهد و فداکار را بر عهده گرفت؛ دیدید که حزب‌الله به خورشیدی درخشان و یک ارتش قوی مردمی تبدیل شد. رژیم صهیونیستی بسیار کوچک‌تر از آن است که بتواند حریف حزب‌الله و آن جمع بسیار باشکوه و عظیمِ مجاهدانِ راه خدا شود.
غفوری خاطرنشان کرد: شهید سیدحسن نصرالله برای همه جوانان مؤمن، مسلمان و آزاده دنیا تازه زنده شد و به‌عنوان الگویی تمام‌عیار مطرح شد. اگر دشمن در شامگاه جمعه در ظاهر شهید نصرالله را به شهادت رساند، میلیون‌ها سید حسن در سراسر عالم قد برافراشتند و این یکی از آن مراحل تاریخی پیروزی اسلام بر کفر برای آزادی قدس و نابودی رژیم غاصب و جنایت‌کار صهیونیستی است.
وی در ادامه بیانات خود در اجتماع مردم شریف و مؤمن شهر کرمانشاه در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، با تأکید بر اینکه همین شهادت زمینه‌ساز شکست قطعی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت خواهد شد، بیان کرد: آن‌ها گمان کرده‌اند که سید حسن را حذف می‌کنند و در ظاهر برای آن‌ها پیروزی است، اما بدانند شهید سیدحسن و یاران شهیدش بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت و جهان اسلام در صحنه مبارزه هستند.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهادت شهید سیدحسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، گفت: تاریخ اسلام این را ثابت کرده است که اگر سردار بزرگی به شهادت برسد، پرچم او را سردار دیگری برمی‌دارد و این راه را ادامه می‌دهد؛ به این دلیل که ما یک مکتب و یک امت بیدار شده دلاور هستیم و در مسیر نورانی قرآن و اسلام حرکت می‌کنیم.
وی افزود: اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از روز اول رژیم صهیونیستی و عنوانی موهومی به‌نام اسرائیل را به رسمیت نشناخته است، همین بود که امروز آثارش را می‌بینید. این غاصب بخشی از سرزمین اسلام را با زور و جنایت و ریختن خون بی‌گناهان، اشغال کرده است؛ امت اسلامی تا نابودی این غده سرطانی حتی یک‌لحظه از پا نخواهد نشست.
غفوری با اشاره به اینکه دشمن علاوه بر جنایت‌کاری و بمباران غیرنظامیان، در عرصه رسانه هم مشغول توطئه علیه دنیای اسلام، مخصوصاً ملت سربلند و پیروز ایران اسلامی و ملت‌های منطقه است، عنوان کرد: دشمنان با نظریه‌پردازی‌های گوناگون به‌دنبال ایجاد اختلاف و نفاق و دودستگی در بین امت هستند؛ سیدحسن نصرالله الگوی تمام‌عیارِ اخلاقی، ایمانی و ولایت‌پذیری بود و می‌فرمود ما هر آنچه که امام‌المسلمین، حسین زمان ما، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) امر کند اطاعت می‌کنیم و هرچه را هم که احتمال دهیم این نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) است سعی می‌کنیم حتماً انجام دهیم؛ این میزان ولایت‌مداری برای ما درس و الگو است.
کد خبر 795113

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/895039/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزایش 15 درصدی ‌حیوان‌گزیدگی‌ در کردستان

خواندن چند بیت زیبا در وصف جانفشانی‌های شهیدان

خواندن شعری شنیدنی درباره شهیدان عزیز

خواندن شعری شنیدنی برای شهادت سید حسن نصرالله

شعرخوانی زیبای دکتر کاکاوند

سخنان دلنشین دکتر قمشه ای

چرا مولانا، چرا اکنون؟

سخنان شنیدنی سوگل مشایخی

کنایه‌ی مولانا به مواجه اهل کلام و فلسفه

اعتراض صریح 500 ناشر بین‌المللی درباره جنایت‌های اسرائیل

شاعرانه/ عاشق جور یار شو عاشق مهر یار نی

الماسی در شعر و ادب پارسی، مولانا جلال‌الدین محمد بلخی

چه 10 نفره و چه 11 نفره، یونایتد را می‌بردیم

اعتراض برونو؛ وقتی اخراج شدم VAR کجا بود!

پوستکوگلو:حیف شد، باید دو سه گل دیگر هم می‌زدیم!

نمک‌پاشی به زخم یونایتد؛ سانچو به تن‌هاخ خندید

لیگ برتر تأیید کرد؛ اخراج برونو فرناندز درست بود!

سپاهان با نازل‌ترین قیمت بلیت می‌فروشد

کپی پرسپولیس - استقلال خوزستان در بوندسلیگا!

فوتبال فانتزی AFC: رضائیان بالاتر از کانسلو

رستگاری رونالدو در ژاپن

هو کردن «وینیسیوس» پیش از شروع بازی

بیانیه رسمی بایرن برای مصدومیت کین

کری پاختاکور برای پرسپولیس با مرور تاریخ

سرمربی افسانه‌ای با ایران بازگشت

قدوس همبازی قایدی شد؛ ستاره تیم ملی در امارات

حزب‌الله قوی‌تر از گذشته در صحنه خواهد بود

سازمان مستحکم حزب‌الله قوی‌تر از گذشته در صحنه خواهد بود

مسجد جامع کنگاور سنگر یادبود شهدای مقاومت+فیلم

«سرمست» هفدهمین استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد

فیلم دیده نشده ترور رئیس جمهور آمریکا حراج شد

پرسپولیس سرمست از برد دربی آماده برای آسیا

استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد

حسن روشن هم تحمل این بغض را نداشت

جواد عزتی و الناز ملک در پشت صحنه زخم کاری | ببینید

کیت وینسلت فاش کرد که لئوناردو دی کاپریو در آن صحنه سرنوشت‌ساز تایتانیک شنا نمی‌کرد.

استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شد

استانداران جدید 4 استان امروز معرفی می‌شوند

بهرام سرمست استاندار آذربایجان‌شرقی شد

سخنگوی دولت: استانداران جدید آذربایجان شرقی و همدان معرفی شدند

دو استاندار جدید دولت پزشکیان معرفی شدند +سوابق

بهرام سرمست کیست؟ + بیوگرافی و سوابق

استانداران جدید آذربایجان شرقی و همدان شد

سرمست استاندار آذربایجان شرقی و ملانوری استاندار همدان شد

از یک فراخوان بازیگری تا چند ماجرای دیگر

هفدهمین استاندار آذربایجان شرقی کیست؟

استانداران جدید آذربایجان شرقی و همدان شدند

انتخاب بهرام سرمست به عنوان استاندار آذربایجان شرقی؛ بهرام سرمست کیست؟

استانداران جدید آذربایجان شرقی و همدان منصوب شدند

سرمست، استاندار جدید آذربایجان شرقی