عصر کرد

آخرين مطالب

تمام تلاشمان را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم اجتماعی و فرهنگی

تمام تلاشمان را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم
  بزرگنمايي:

عصر کرد - سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: برای بازی فردا مقابل تیم نفت و گاز گچساران، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سه امتیاز را بگیریم و به رده‌های بالای جدول چشم داریم.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میهمان بعثت کرمانشاه است.
بازی تیم نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه ساعت 17:30 فردا در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود؛ این دیدار را رضا مرادی، هادی ابراهیمی، احمد رفیعی و محمدرضا دلاروی، قضاوت می‌کنند و ناظر بازی نیز آرمان اسعدی است.
تیم بعثت کرمانشاه به عنوان تنها نماینده استان و غرب کشور در هفته نخست این رقابت‌ها در دیدار شهر راز شیراز در ورزشگاه حافظیه شیراز بازی را با نتیجه دو بر یک به میزبان واگذار کرد.
تیم نفت و گاز گچساران نیز در هفته نخست این رقابت‌ها تیم شهرداری نوشهر را با نتیجه یک بر صفر شکست داده است، در همین راستا عصر امروز سه‌شنبه سرمربی تیم‌های بعثت کرمانشاه و نفت و گاز گچساران در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران کرمانشاه حاضر شدند.
همه باید برای موفقیت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه تلاش کنند علی نظر محمدی، سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با تبریک به فوتبال‌دوستان غرب کشور به‌خاطر حضور تیم بعثت در لیگ دسته یک، اظهار کرد: تیم بعث کرمانشاه به‌عنوان تنها نماینده کرمانشاه و غرب کشور (استان‌های کردستان، همدان، ایلام و لرستان) در لیگ دسته اول حضور دارد.
وی با بیان اینکه کم‌سابقه و کم‌تجربه نیستیم، افزود: همه استان از استاندار، فرماندار و شهردار گرفته تا شورای شهر و هیئت فوتبال باید برای موفقیت تیم بعثت کرمانشاه تلاش کنند.
سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با اشاره به ماراتن 34 هفته‌ای لیگ دسته اول فوتبال، تصریح کرد: وضعیت تیم‌ها معمولاً از هفته چهارم و پنجم مشخص می‌شود، ما بازی اول را به‌رغم تلاش بچه‌های تیم واگذار کردیم، بازنده سربلند بودیم؛ مسئولیت شکست را می‌پذیرم.
نظرمحمدی آمادگی تیم بعثت را نسبی توصیف کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه تا پنجم مهر فرصت نقل‌وانتقال است، در ابتدای فصل تعدادی بازیکن جذب و در آزمون‌وخطا، تعدادی حذف می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سه امتیاز را بگیریم و به رده‌های بالای جدول چشم داریم.
سرمربی تیم بعثت کرمانشاه از شناخت تیم حریف (نفت و گاز گچساران) سخن گفت و تاکید کرد: فیلم بازی اول نفت و گاز گچساران با شهرداری نوشهر را بررسی و استراتژی تیم حریف را شناسایی کردیم، در کناره‌های زمین از بازیکنان سرعتی و در خط حمله از بازیکنان توانمند بهره می‌بریم و با تاکتیک‌های خاص خود آماده برنده شدن هستیم.
نظرمحمدی ضمن دعوت از فوتبال‌دوستان استان‌های غرب کشور برای تشویق تیم بعثت، گفت: هواداران یار دوازدهم ما هستند و ما فردا تمام تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم.
تیم بعثت مدیریت، کادر فنی خوب و بازیکنان مطرحی دارد داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران نیز با اشاره به سابقه روشن تیم بعثت کرمانشاه، تصریح کرد: خوشحال هستیم که فردا با یک تیم ریشه‌ای در استان روبه‌رو خواهیم شد.
وی ادامه داد: تیم بعثت مدیریت، کادر فنی خوب و بازیکنان مطرحی دارد، آنالیز فنی از تیم بعثت صورت گرفت و به‌رغم واگذاری بازی اول، بازی خوبی در مقابل خود در شیراز به نمایش گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران از مهمان‌نوازی مردمان کرد کرمانشاه قدردانی و خاطرنشان کرد: آمادگی نسبی خوبی داریم؛ بازیکن ستاره‌ای نداریم، اما وضعیتمان خوب است و امیدواریم پیروزی بازی اول همچنان استمرار داشته باشد و شاهد پیروزی‌های بعدی باشیم.
سجاد سیاه‌کمری کاپیتان تیم بعثت کرمانشاه نیز از اصحاب رسانه توقع پیگیری حق‌وحقوق تیم از مسئولان را داشت و افزود: افشین حسنی مدیر عامل باشگاه بعثت دست تنها است، تنها تیم غرب کشور هستیم که در لیگ دسته اول فوتبال حضور داریم؛ بنابراین توقع حمایت را از سوی مسئولان داریم.
کد خبر 790623

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/888528/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری جلسات هفتگی قرآن کریم در حسینیه صاحب الامر مشهد + فیلم

پاس طارمی، خواب را بر اینزاگی حرام کرد!

وضعیت نامشخص سهرابیان و استقلال؛ فسخ یا وصل!

دیاز: اگر گوندوگان خوش‌شانس بود اینتر را می‌بردیم!

انریکه: ثابت کردیم هرگز تسلیم نمی‌شویم!

گواردیول: مهار مهاجمان اینتر دستاورد بزرگی است!

عیادت فلیک از مارک برنال با هدیه ویژه!

شوخی آچربی با هالند؛ بازم به ما گل نزدی!

نمایش ضعیف ارلینگ؛ هالند مثل همیشه گم شد!

متکبرانه‌ترین شادی گل تاریخ لیگ قهرمانان

گواردیولا: مقابل استادان دفاع عالی بازی کردیم!

شکاری در سپاهان ماندنی شد

بارلا: حیف شد، می‌توانستیم سیتی را ببریم!

پنجره نقل و انتقالات ایران بسته شد

کلوب بروژ 0 - 3‌ دورتموند؛ شروع مطمئن نایب قهرمان!

ضدحال به انریکه؛ آسنسیو باز هم مصدوم شد!

پیش از دیدار حساس پپ دی‌بروینه را از دست داد!

تساوی یاران طارمی مقابل منچسترسیتی در شب فرار پاری‌سن‌ژرمن از شکست

گل دوم دورتموند به کلوب بروژ توسط گیتنز

گل اول دورتموند به کلوب بروژ توسط گیتنز

گل اول پاری سن ژرمن به خیرونا توسط نونو مندز

گل سوم دورتموند به کلوب بروژ توسط گیراسی

سرمربی‌ الوکره: این باخت را در تبریز جبران می‌کنیم!

کمبود فضاهای آموزشی در جوانرود، مسئولان پای کار آیند

همتی: «تغییر»، پاسخگویی به مطالبات جامعه است/ انتصاب‌های جدید در وزارت اقتصاد

توقف بولونیا در لیگ قهرمانان اروپا

محمد محبی هنوز تست نمی‌شود!

آتالانتا توانایی بردن آرسنال را دارد!

گل دیدنی مهدی ترابی به الوکره از نمایی دیگر

لاپورت: گواردیولا دوستم نداشت، اما دلتنگ او هستم!

بازگشت سریع السیر تراکتور از قطر به تبریز

ژابی: می‌دانم که فاینورد چه بازیکن خطرناکی دارد!

عارف در نقش ناجی تراکتور پس از 110 روز!

اولین تصاویر از مربی جدید رقیب استقلال و پرسپولیس

صعود تاریخی ایران به رده دوم

میرابیان: عملیات تروریستی در لبنان اوج استیصال صهیونیست‌ها بود/ یزدان پناه: پشت صحنه تمام جنایات صهیونیست‌ها آمریکایی‌ها هستند

فال انبیا فردا پنج شنبه 29 شهریور 1403

تغییر، پاسخگویی به مطالبات جامعه است/ انتصاب‌های جدید در وزارت اقتصاد

«تغییر»، پاسخگویی به مطالبات جامعه است

مناظره خسرو با فرهاد

من نخواهم ایستاد رو به روی تو!

اتفاق جالب برای طارمی در خانه من‌سیتی

گلزنی حسین‌زاده به سبک مهدی قایدی!

بهترین برد آسیایی تراکتور در خارج از خانه

دانیال و یک روز کامل مقابل عبدالکریم حسن

اسکوچیچ: دوست ندارم تراکتور دفاع کند

مهاجم تراکتور لحظه آخر از لیست بیرون رفت

توافق شمس‌آذر با مدافع سابق سپاهان

ادعای درویش: افزایش سقف بودجه امروز ابلاغ شد!

اشتراکالی: هدف تراکتور در آسیا را نمی‌گویم!