عصر کرد

آخرين مطالب

نماینده کرمانشاه: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، تکلیف همگانی است اجتماعی و فرهنگی

  بزرگنمايي:

عصر کرد - به گزارش خبرنگار ایرنا؛ عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت چهامین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، در مسجد جامع ملایر اظهار کرد: بعد از حماسه تشییع و بدرقه شهید جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، حماسه دوم، هشتم تیرماه است که باید میزان مشارکت را در آن بالا ببریم.
وی گفت: نیروی انقلاب کسی است که اگر نتیجه به ضرر او هم باشد، بازهم میزان مشارکت را بالا ببرد زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، سرمایه نظام است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بعد از تاکید بر مشارکت حداکثری تاکید کردند که یک نامزد اصلح باید پرتلاش، فعال و پرکار باشد و فردی را می‌خواهیم که شب و روز تلاش کند و به مبانی انقلاب آگاه و معتقد باشد، با خدا و مردم عهد ببندد و کسانی را که دل‌بسته آمریکا و غرب هستند، در کابینه خود قرار ندهد.
رشیدی با تاکید براینکه نامزد اصلح باید کسی باشد که مقابل غرب بایستد و اقتدار ایران را نشان دهد، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب راه دیگری ترسیم کردند که بسیار برای ما راهگشاست و ایشان تاکید کردند که صرفا به برنامه‌های خوب و ارائه راهکار نامزدها اکتفا نکنید، بلکه به سوابق اجرایی نامزدهای انتخاباتی نیز دقت کنید.
وی با اشاره به اینکه با مشارکت حداکثری باید انتخاب اصلح صورت گیرد و راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند، گفت: چهار نامزد از جریان انقلاب هستند و از آنها توقع داریم که تدبیر کنند و ما را روی یک نقطه قرار دهند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حرف ما این است که این چهار نامزد، مردم را سرگردان نکنند و کاری انجام ندهند که باعث اختلاف بین نیروهای انقلاب شوند، چراکه هر زمانی نیروهای انقلاب با هم تعهد و حدت داشتند، آن روز؛ روز پیروزی ما بوده است.

عصر کرد

رشیدی همچنین به کامل شدن اسلام با ولایت حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: 23 سال رسالت پیامبر اکرم(ص) در روز عید غدیر کامل شد و علاوه بر معرفی ولایت حضرت علی(ع)، نظام سیاسی و نظام حکومت اسلامی معرفی شد.
وی با بیان اینکه تمام این آیات، تبلیغ، توحید و نبوت برای استقرار نظام سیاسی و حکومت اسلامی بود، گفت: 1400 سال بعد از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) این خواسته انبیاء(ص) و دستور مستقیم خدا معطل ماند تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و نظام ولایی در قالب جمهوری اسلامی با محوریت ولی فقیه مستقر شد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از شروع انقلاب اسلامی 45 سال دشمنان با نظام ما دشمنی و در برابرش سنگ‌اندازی کردند و ساحت امام راحل، رهبری و شهدا و اصول انقلابی را مورد حمله قرار دادند.
رشیدی خاطرنشان کرد: بعد از همه این سال‌ها بخصوص دهه 90، جزو بدترین دوران مدیریتی نظام بود و توسط عده‌ای که اعتقادی به مبانی انقلاب نداشتند، چشم خود را روی تمام فرصت‌های داخلی کشور بستند و دست گدایی به سمت بیگانگان دراز کردند، اما رهبر معظم انقلاب اجازه ندادند و این دست‌ها را کوتاه کردند.
وی یادآور شد: به لطف خدا، دولتی مردمی برای به تحقق ایران قوی به روی کار آمد و آن کسی نبود جز شهید رئیسی که انقلاب و مردم را باور داشت و با تبعیت محض از رهبری در مسیر اهل بیت(ع) و بر اساس قرآن حرکت کرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهید رئیسی در هر شرایطی بدنبال پیگیری و حل مشکلات مردم بود، ویژگی‌هایی داشت که در قالب هیچ رئیس جمهوری نمی‌گنجد، او بسیار متواضع بود و به تهمت‌ها و توهین‌هایی که به او می‌شد، هرگز پاسخ نمی‌داد و آنها را به حساب خدا می‌گذاشت.

عصر کرد

رشیدی با بیان اینکه شهید جمهور عاشق و شیفته خدمت به مردم بود و تشنه قدرت نبود، در غیر اینصورت شهادت نصیبش نمی‌شد، تاکید کرد: شهید رئیسی گوهری پاک بود و شکل جدیدی از خدمت را ایجاد کرد.
به گفته او؛ امروز عده‌ای آمده‌اند و چون نمی‌توانند در این قالب جا بگیرند، می‌خواهند دوباره مسیر را به قبل برگردانند و نگاه‌ها را به سمت غرب ببرند و دست‌ گدایی را به سمت بیگانگان دراز کنند و چشم از ظرفیت‌های داخلی ببندند، اما ملت ایران این اجازه را به آنها نمی‌دهد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط کنونی، همه ما ادامه راه شهید رئیسی را باید دنبال کنیم و برای استقرار این راه، رای می‌دهیم، چراکه این راهی بود که انقلاب و امام راحل ترسیم کردند و رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید دارند و از آن راه نباید خارج شویم.
رشیدی گفت: شهید رئیسی در هر شرایطی با مردم بود، در راه رساندن رحمت خدا به مردم حرص می‌خورد و قرآن را مقابل روی خود قرار داد و حرکت کرد و به همین دلیل عزیز شد و مردم با حضور میلیونی خود در آیین تشییع و بدرقه پیکر شهید جمهور، حماسه خلق کردند.
به گزارش ایرنا؛ مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله « سیدابراهیم رئیسی » و همراهان ایشان با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر، نمایندگان مردم ملایر در مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
شهرستان ملایر یک هزار و 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
استان‌ها همدان 0 نفر برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهید آیت الله رییسی انقلاب اسلامی ایران شهید خدمت مشارکت انتخاباتی ملایر انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه ایران پروندهٔ خبری انتخاب چهاردهم شهید جمهور

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/850316/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کردستان گرمترین روز امسال خود را سپری کرد

برای آرزوهای محال خویش می‌گریم

نمایش زشتی و خوبی از سوی خداوند از نگاه مولانا

نکوداشتی برای غلامعلی حدادعادل

مرغ شبخوان که با دلم می خواند

ارغوانم سنگ شد در انتظار

عرضه سی‌وششمین جلد از «شخصیت‌های مانا»

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

خواندن قسمتی از کتاب "پس از بیست سال"

از «تهران‌جان» تا روایت «لهجه‌های غزه‌ای»

فروش 1.9 میلیون دلاری نقاشی هری پاتر

پیرترین بازیکن یورو دست بردار نیست

عاشق بارسا هستم ولی شاید مربی رئال شوم!

خلیلی: از کادرفنی پرسپولیس می خواهیم به جوان ها بیشتر بها دهد

توضیحات خلیلی درباره دستگاه های فیزیوتراپی برای پرسپولیس

محک افغانستان با حریف احتمالی ایران در جام جهانی

چرا فلیک اصرار به ماندن این بازیکن در بارسلونا دارد؟

کنار بهترین بازیکن دنیا در برزیل بازی می‌کنم

تهدید ایران از زبان ستاره سابق تیم ملی قطر

پیش بینی رئالی نیمار از توپ طلا!

اعلام جدیدترین پیش‌بینی جدول مدال‌های المپیک با صدرنشینی آمریکا

معرفی کیف پول مناسب برای آربیتروم

خداحافظی آقای گل با سپاهان!

10 بازیکن برتر مرحله گروهی یورو 2024

پرداختی 100 درصدی پرسپولیس در آستانه وصول

دست رد عرب‌ها به مورایس

بیرانوند شرط پرسپولیس را نپذیرفت

تکلیف مجوز سرمربی پرسپولیس مشخص شد

احتمال ماندن سردار آزمون در رم قوت گرفت

3 گزینه نهایی برای سرمربیگری تراکتور

بمب نقل و انتقالاتی فصل پیش در باشگاه پرسپولیس

نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و رامبد جوان تئاتر کار می‌کنند

پیام جدید القسام به رژیم اشغالگر

حراج؛ کفش الویس پریسلی فقط 120 هزار پوند!

فیلم | رای دادن مرزنشینان شیعه، سنی، کرد و فارس قصرشیرین

خبرهای «پشت صحنه»

همکاری رامبد جوان و عاطفه تهرانی در یک نمایش

کدام بازیگران سینما و تئاتر بر روی صحنه تئاتر هستند؟

حضور نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و رامبد جوان روی صحنه تئاتر

گوشه‌هایی از حضور مردم اهر در پای صندوق‌های رای + فیلم

گزارش برنا از پشت صحنه یورو 2024/ ماجرای کل کل‌های خیابانی و عزیزی چیست؟

پلیس قزوین یک دختر 20 ساله را از خودکشی نجات داد

10 میلیارد ریال سموم کشاورزی قاچاق در کنگاور کشف شد

صحنه هایی از عملیات مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران+فیلم

«کوچه عاشقی» به روزهای پایانی رسید

درخشش دانش آموزان با نیاز‌های ویژه کردستان در مسابقات کشوری قرآن و عترت

درخشش دانش‌آموزان استثنایی کردستان در مسابقات کشوری فرهنگی هنری

کدام استان‌ها بیشترین و کمترین مشارکت را داشتند؟

2 میلیون مترمکعب آسفالت معابر در سنندج انجام می‌شود

برگزاری چهل و چهارمین دوره ملی دانش‌افزایی در کردستان