عصر کرد

آخرين مطالب

تب و تاب انتخابات در کردستان بالا گرفت/ آغاز به‌کار ستادهای انتخاباتی اجتماعی

تب و تاب انتخابات در کردستان بالا گرفت/ آغاز به‌کار ستادهای انتخاباتی
  بزرگنمايي:

عصر کرد - ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، امروز به صورت رسمی در شهر سنندج آغاز به کار کردند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ستادهای انتخاباتی سه کاندیدای ریاست جمهوری، امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ طی مراسم‌هایی جداگانه در شهر سنندج افتتاح و آغاز به کار کرد.
افتتاح ستاد قالیباف در کردستان اولین ستاد انتخاباتی که امروز در سنندج آغاز به‌کار کرد مربوط به محمدباقر قالیباف بود که جلال اصغری، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان در آئین افتتاحیه این ستاد اظهار کرد: کردستان نیازمند بودجه توازنی و تبعیض مثبت است چرا که ظرفیت‌های زیادی دارد و استفاده از این ظرفیت‌ها و تحول در این استان در گرو انتخاب رئیس جمهوری توانمند مانند قالیباف است.

عصر کرد

وی افزود: شش نامزدی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند اصلح هستند اما ما با توجه به سابقه مدیریتی قالیباف، این کاندیدا را شایسته ریاست جمهوری ایران می‌دانیم.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان با بیان اینکه قالیباف برای این کشور در مناصب مختلف زحمات زیادی متحمل شده است، اضافه کرد: راه‌اندازی پلیس 110 برای خدمت به مردم، راه‌اندازی سامانه 197 برای نظارت مردم بر پلیس و شهر موشکی ایران را از جمله اقدامات موفق قالیباف می‌توان ذکر کرد.
اصغری ادامه داد: بودجه شهرداری در زمان آقای قالیباف جهش ویژه‌ای یافت و یکی از شهردارانی است که در تهران در مورد آن به شایستگی صحبت می‌شود.
وی گفت: توسعه فضای سبز شهری و رفع مشکل ترافیک از دیگر اقدامات قالیباف در زمان شهرداری تهران بوده است.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کردستان تصریح کرد: قالیباف در تمامی دوران‌های مدیریتی‌اش تحول‌گرا بوده و قطعاً با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تحول خوبی در کشور ایجاد خواهد کرد و خدمات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد.
اصغری اضافه کرد: مشکل بیشتر قوانین مصوب در قوه مقننه، در اجرا است که قطعاً قالیباف با تجربه‌ای که در عرصه‌های مختلف دارد، این نقیصه را هم برطرف خواهد کرد.

عصر کرد

آغاز به‌کار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کردستان ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نیز دومین ستادی بود که بعدازظهر امروز سه‌شنبه در شهر سنندج به صورت رسمی افتتاح شد.
حجت‌الله عبدالملکی، عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی جلیلی در آئین افتتاحیه این ستاد اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار انتخابات مهمی است چون رویکرد و برنامه‌های شخص رئیس‌جمهور بر آینده کشور تأثیرگذار است و باید بهترین فرد برای این سمت انتخاب شود.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت کشور ایران به سمت بهبود است، افزود: نظام جمهوری اسلامی تنها نظام سیاسی است که پشتوانه مردمی دارد و این مهمترین ویژگی نظام ماست.
عضو شورای مرکزی ستاد جلیلی ادامه داد: طی سه سال اخیر شهید رئیسی به خوبی در کشور کار کردند اگرچه که ما منکر این نیستیم که اشکالاتی هم بوده و باید اصلاح می‌شد.
عبدالملکی تاکید کرد: آقای جلیلی از جهات مختلف بهترین فرد برای ریاست جمهوری است و در مقام مقایسه، بالاتر از همه قرار می‌گیرد و تکلیف شرعی می‌دانیم که از ایشان حمایت کنیم.
وی گفت: ما باید فردی را انتخاب کنیم که منش، شخصیت و رویکرد او بسیار شبیه به شهید رئیسی باشد که آقای جلیلی در این راستا بهترین گزینه هستند.
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس ستاد مردمی جلیلی در کردستان نیز در این مراسم طی سخنانی به بیان ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی شهید رئیسی پرداخت و گفت: امیدواریم فردی انتخاب شود که ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشد.

عصر کرد

فعالیت رسمی ستاد انتخاباتی پزشکیان در کردستان آغاز شد ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نیز دیگر ستادی بود که شامگاه امروز در شهر سنندج به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد.
غریب سجادی، رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: به دلیل سیاست‌های غلط در گذشته، شاید تعدادی از فعالان مدنی، سیاسی و کارگری با مقوله انتخابات قهر کرده‌اند اما درگاه گفتمان و منطق باز است و می‌توان بستری فراهم کرد تا آنها هم دوباره با صندوق‌های رأی آشتی کنند.
وی افزود: ما مشکلات را فراموش نکرده‌ایم اما سعی می‌کنیم که از صندوق رأی عقلانیت بیرون بیاید و با وجودی که همه نگران آینده کشور هستیم اما آمده‌ایم تا آینده ایران را بسازیم.
رئیس ستاد انتخابات پزشکیان ادامه داد: امروزه در دنیای تکنولوژی و ارتباطات قرار داریم و گذشته آقای پزشکیان گویای همه چیز است و ایشان همواره مدافع حقوق مردم بوده‌اند.
سجادی با بیان اینکه ما زندگی را می‌خواهیم که همه، حق اعتراض و احقاق حقوق خود را داشته باشند، افزود: پزشکیان گزینه اصلح است و چون 22 سال در مهاباد و در جامعه کردی زندگی کرده است، درک درستی از تبعیض‌ها دارد.
وی با بیان اینکه رقیب آقای پزشکیان رنج‌ها و ناامیدی‌های ملت است، گفت: مشارکت در انتخابات یک حق قانونی است و باید نگاه واقع بینانه‌ای نسبت به انتخابات داشته باشیم.
جلال محمودزاده، نماینده سه دوره مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه در یک محله با پزشکیان بزرگ شده‌ایم و به خوبی او را می‌شناسم، گفت: او بدون هیچ‌گونه رانتی با تلاش و پشتکار خود در دانشگاه قبول شد و فردی آگاه به مسائل کشور است که از مردم می‌خواهم به او رأی بدهند.
کد خبر 764354

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/846514/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ضرب المثل آلمانی:اگر مردم بمبئی را بیاری به کشورت، بمبئی را نجات ندادی، در حقیقت از کشورت بمبئی ساختی | مردم بمبئی در فواره شهر فرانکفورت واقعا در حال شستن رخت هستند +ویدئو

دعوت رئیس مجمع جهانی اقتصاد از عراقچی برای شرکت در نشست سالانه این مجمع در سوییس

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3 - رن 1

عبدی: تمرکزمان روی دفاع بود

شجاعیان: تیم ما جوان شده است

مهدی مهدوی: نظر سرمربی تیم ملی را جلب می‌کنم

:::آفتاب نو::: کارشناسی داوری بازی تراکتور

وزیر اقتصاد لبنان: حملات اسرائیل در بیروت، جنگ واقعی است

داستان یک جراحی اقتصادی موفق: وقتی سختی‌ها به ثمر رسید

ضرورت حذف یارانه‌های پنهان انرژی

استاندار کرمانشاه از بانوی خط ایران تقدیر کرد.

کارت عابربانک مقتولان قاتل را گیر انداخت

کارشناس داوری استقلال - پرسپولیس

خلاصه بازی الاتحاد 4 - الخلیج 1

خلاصه بازی آث میلان 3 - لچه 0

دستور اتلاف وقت به کاپیتان استقلال!

گسترش راهبردی اقتصاد پویای صنایع خلاق و فرهنگی در سرای نوآوری + فیلم

آقازاده‌ها در اقتصاد ایران چه می‌کنند؟

گل سوم پاری سن ژرمن به رن توسط بارکولا

برترین بازیکنان خارجی لیگ برتر 1403/04

کارشناسی داوری مس رفسنجان - گل گهر سیرجان

کارشناسی داوری خیبر خرم آباد - تراکتور

کارشناسی داوری شمس آذر - ملوان

کارشناسی داوری هوادار - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - چادرملو اردکان

گل اول رن به پاری سن ژرمن توسط موینگا

دورتموند برد، بازی باخته را برد!

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

پیروز نهایی صحنه نبرد با رژیم صهیونیستی نیروی قوی و مقدس حزب الله است

آن رباط لعنتی: خداحافظی ابراستعداد سابق NBA

13 هزار میلیارد ریال تسهیلات به سازندگان نهضت ملی مسکن در کردستان

حادثه رانندگی در سنندج-دهگلان 2فوتی بر جا گذاشت

تصادف در محور سنندج _ دهگلان 2 فوتی و 6 مصدوم برجای گذاشت

برترین‌های جشنواره بین‌المللی ورزش دانش‌آموزی در کردستان مشخص شدند

انحراف به چپ راننده در محور سنندج دهگلان 2 فوتی بر جای گذاشت

آثار تاریخی حلقه مفقوده گردشگری کرمانشاه/برنامه جامع تدوین شد

کاهش محسوس دمای هوا در کرمانشاه

پیکر شهید مهران امجدیان روی دستان مردم کرمانشاه تشییع خواهد شد

کاهش محسوس دمای هوا در این استان

حضور 50 کودک در جشنواره گردشگری صلح و کودک کرمانشاه

دو خط کتاب/لاک پشت حسود

تنم افتاد خونین زیر این آوار شب

واکنش بادامکی به لو رفتن ترکیب سرخ ها قبل از مسابقه

اسکوچیچ: صدر جدولیم ولی لیگ طولانی درپیش است

بادامکی: به تمدید قرارداد اورونوف خوشبین هستیم

گل اول پاری سن ژرمن به رن توسط بارکولا

گل اول میلان توسط موراتا در دقیقه 38؛ میلان 1 - 0 لچه

گل دوم میلان توسط تئو هرناندز در دقیقه 41 ؛ میلان 2 - لچه 0

گل سوم میلان توسط پولیشیچ در دقیقه 43؛ میلان 3 - لچه 0

ورزشگاه میزبان پرسپولیس در لیگ نخبگان از زبان بادامکی